شرایط سخت تولید حضور ابوالفضل پورعرب در «کلاشینکف» را منتفی کرد.
کد خبر: ۶۱۱۸۷۲
وضعیت جسمی ابوالفضل پورعرب، حضورش را در یک فیلم منتفی کرد

سعید سهیلی که در حال ساخت فیلم «کلاشینکف» است از منتفی شدن حضور ابوالفضل پور عرب در این فیلم خبر داد.


کارگردان «گشت ارشاد» با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط سخت فیلم ترجیح دادیم که سلامتی پورعرب را در اولویت قرار دهیم. چون شرایط فیلم واقعا شرایط سختی است و کار کردن در لوکیشن مربوط به ایشان تحمل و توان بسیار زیاد می‌خواهد و حتی کار کردن برای نیروهای جوان هم در این لوکیشن سخت است. بازیگر جایگزین پورعرب قطعی نشده و هنوز به سکانس‌های مربوط نرسیده‌ایم.

سهیلی گفت: هر وقت بازیگری جلوی دوربین من رفت می‌توان به اطمنیان از آن به عنوان بازیگر «کلاشینکف» نام برد بر این اساس نمی‌توانم به طور قطع از حضور پولاد کیمیایی صحبت کنم . تا الان هم رضا عطاران، فرهاد اصلانی،‌ساعد سهیلی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی،شقایق فراهانی بازیگرانی هستند که جلو دوربین رفته اند.

این کارگردان ادامه داد: فیلمبرداری حدود 20 درصد از کار باقی مانده است که همه لوکیشن‌ها در تهران و در خیابان‌های جنوب شهر است.

سهیلی توضیح داد: «کلاشینکف» یک کار اجتماعی و خیابانی است که با وجود این‌که بشدت خنده‌دار است در لحظاتی تماشاچی را به همان اندازه متاثر خواهد کرد. در واقع شباهت‌هایی به «گشت ارشاد» دارد اما ساختار و قصه‌اش کاملا متفاوت است.

فیلمنامه این فیلم را سعید سهیلی و مهدی محمدنژاد نوشتهاند. سهیلی حدود 7 ماه درانتظار پروانه ساخت این فیلمنامه بود که در نهایت اوایل امسال مجوز ساخت آن از سوی اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد صادر شد.

 

نامه نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها