رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زن میانسالی خبر داد که با استفاده از شلوغی مترو از مسافران زن در هنگام پیاده و سوارشدن سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۶۱۱۳۲۸
دستگیری جیب‌برهای واگن زنان در مترو

سرهنگ محسن خانچرلی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب‌ بری از مسافران مترو به خصوص بانوان، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام خبر اجرایی‌ شدن طرح‌های نامحسوس در کلیه ایستگاه‌های انتظامی مترو، افزود: ماموران با گشت‌زنی و انجام چهره‌زنی، دو زن به نام‌های «آزیتا» و «زهرا» را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه «آزیتا» متولد 1357 و «زهرا» متولد 1348 هستند، اظهار کرد: از این دو متهمه، یک عدد تلفن همراه گرانقیمت و مبلغ یک میلیون و 80 هزار تومان وجه نقد کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد به چندین فقره سرقت و جیب‌بری اقرار و اظهار داشتند که از شلوغی مترو استفاده کرده و زمان سوار و خارج‌شدن از واگن، در اقدامی بسیار حرفه‌ای خود را به طعمه‌ها نزدیک و در یک چشم به هم‌زدن کیف و اشیای قیمتی مالباختگان را به سرقت بردند.

سرهنگ خانچرلی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مالک گوشی شناسایی شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفتند تا تحقیقات برای کشف دیگر جرایم متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه یابد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها