کد خبر: ۶۱۰۷۳۳
استقبال از« کلاس مجردها» با اجرای  شهاب مرادی

به گزارش تسنیم، هفتاد و چهارمین جلسه "کلاس مجردها" این بار به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان، با استقبال کم نظیری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. با اینکه بزرگترین تالار دانشگاه به این برنامه اختصاص یافته بود، اما قبل از شروع مراسم دیگر جایی برای نشستن وجود نداشت و تعدادی از دانشجویان هم، تمام مدت کلاس که دو بار به درخواست دانشجویان تمدید شد را روی زمین نشسته بودند یا ایستاده مباحث را پیگیری می‌کردند.

حجت الاسلام شهاب مرادی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در کشور، این آمار را یک هشدار برای همه و خصوصا جوانان دانست و افزود: جوانان باید نسبت به انتخاب‌های خود اندکی تردید کنند و این تردید موجب بررسی مجدد معیارها، ملاک‌ها و شرایط و استفاده از نظرات افراد خردمند و مشاوران متدین می‌شود.

وی در ادامه جلسه که با پرسش و پاسخ نیز همراه بود، این نکته را ذکر کرد که در انتخاب همسر، زندگی مشترک و فرزندآوری دچار مشکلات فرهنگی هستیم و دستگاه‌های آموزشی-تربیتی کشور نتوانسته اند برای حل این دست مشکلات فعالیت چشم گیری انجام بدهند.

این استاد حوزه و دانشگاه هم چنین با اشاره به اهمیت احترام فی ما بین در زندگی مشترک گفت: عده ای از افراد هوش احترام گذاشتن را ندارند و عده دیگری هم مهارت لازم برای احترام گذاشتن را بلد نیستند. در مواجهه با بی احترامی نباید دچار هیجان شد و با بیان ویژگی های مثبت طرف مقابل و رفتاری خردمندانه از ادامه بی احترامی جلوگیری کنید.

شهاب مرادی به همه افراد و به خصوص جوانان توصیه کرد: در برابر موانع و مشکلات زندگی مانند یک کشتی باشید که در تلاطم دریا تکان می‌خورد اما به مسیر خود ادامه می دهد، نه چون قایقی که در گردباد و طوفان شدید غرق می‌شود. «کلاس مجردها» عنوان سلسله جلساتی است که به ابتکار شهاب مرادی ایجاد شده و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران مواجه شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها