آغاز عودت وجوه پرداختی در شهر پردیس

توقف مسکن مهر کلید خورد

برخی ارگان‌ها و نهادهایی که دارای سهمیه مسکن مهر بودند اما پروژه آنها تاکنون وارد فاز عملیاتی نشده، از اعضای خود خواسته‌اند برای پس گرفتن وجوه پرداختی به سرپرستی‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۰۹۴۹۸
توقف مسکن مهر کلید خورد

شواهد حاکی از آن است که وعده وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف مسکن مهر در حال محقق شدن است و برخی نهادها که از متقاضیان مسکن مهر ماههاست وجوهی دریافت کرده بودند از آنها خواسته‌اند تا جهت عودت وجه پرداختی خود به سرپرستی‌های ثبت‌نام شده خود مراجعه کنند.

در پیامک‌هایی که به تازگی برای برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس که حدود هشت ماه پیش مبلغ پنج میلیون تومان واریز کرده‌اند آمده است:«متقاضی مسکن مهر پردیس با توجه به سیاست‌ های دولت در امر مسکن هیچگونه ثبت‌نام مسکن صورت نمی‌گیرد لذا خواهشمند جهت عودت وجه پرداختی خود به سرپرستی بنیاد تعاون استان تهران مراجعه کنید.»

این پیامک در حالی به متقاضیان مسکن مهر ارسال شده که وزیر راه و شهرسازی بر متوقف شدن مسکن مهر تاکید دارد.

آخوندی چهارشنبه هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد که ادامه مسکن مهر متوقف است و دیگر ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد. با این وجود مسئولان وزارت راه و شهرسازی از جمله شخص اول این وزارتخانه همواره بر تکمیل واحدهای ساخته شده به منظور تحویل به متقاضیان تأکید کرده‌اند.

بدون هماهنگی ثبت نام کرده بودند

مهدی هدایت مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا این پیامک‌ها با هماهنگی شرکت عمران پردیس ارسال شده است، گفت: قطعاً این طور نیست و احتمالا این نهادها خودسرانه و بدون هماهنگی با شرکت عمران از متقاضیان وجه دریافت کرده‌اند.

وی با تأکید مجدد بر اطلاعیه شرکت عمران پردیس که هفته گذشته منتشر شد، ادامه داد: ثبت‌نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف شده و انجام نخواهد شد لذا از مراجعه برای ثبت‌نام جداً خودداری شود.

در این اطلاعیه آمده بود که به‌دلیل تکمیل ظرفیت، متقاضیانی که به هر دلیل (فرم ج) ایشان بررسی نشده است؛ اعم از تایید یا رد و به مرحله افتتاح حساب نرسیده‌اند، فعلاً امکان بررسی فرم (ج) و اختصاص شماره حساب به آنها مقدور نیست.

هرگونه ادعای ثبت نام، تایید فرم (ج) افتتاح حساب، تایید شرایط پنج سال سکونت و... که از سوی بعضی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا واسطه‌های خرید و فروش، طرح می‌شود؛ به هیچ وجه صحت ندارد لذا توصیه اکید می‌گردد در این خصوص مراقبت و مواظبت لازم به عمل آید.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها