مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه نام نویسی مسکن مهر بسته شده است، گفت: کلید آخرین واحد این شهر تا دو سال و نیم آینده تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۵۸۱
تحویل آخرین کلید مسکن مهر پردیس ۳۰ ماه دیگر

مهدی هدایت در چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی گفت: واگذاری واحدهای مسکن مهر در فازهای جدید، از سال آینده است و همه واحدها تا دو سال و نیم آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: افرادی که زودتر نام نویسی و آورده خود را تکمیل کرده‌اند، زودتر واحدشان را تحویل می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: سامانه نام نویسی مسکن مهر بسته شده است و طرحی به مسکن مهر اضافه نمی شود بنابراین شرکت عمران شهر جدید پردیس ثبت نامی برای مسکن مهر ندارد.

وی افزود: موجودی متقاضیان در حساب های خود برای تحویل واحد مسکونی در فاز 8 یا همان دره بهشت برای انتخاب واحد باید 366 میلیون ریال، برای فاز 11 یا همان واحدهای مسکونی کوزو 254 میلیون ریال و برای فاز 5 یا همان انجمن انبوه سازان 300 میلیون ریال باشد.

هدایت خاطرنشان کرد: این میزان مبلغ باید در حساب متقاضیان باشد تا براساس اولویت بندی ( تاریخ نام نویسی و زمان تکمیل موجودی اعلام شده) از این متقاضیان برای انتخاب واحد دعوت شوند.

وی تاکید کرد: از این به بعد هیچ پرونده فرم «ج» تایید نمی شود و هیچ نقص پرونده ای نیز تکمیل نخواهد شد.پرونده این افراد برای افتتاح حساب به بانک ارسال نمی شود و هیچ شماره حسابی برای این افراد افتتاح نخواهد شد و جزء حذفی های مسکن مهر به حساب می آیند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: منتظر ابلاغ شیوه نامه جدید برای ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد از سوی وزارت راه و شهرسازی هستیم که در مرحله تدوین است و در صورت ابلاغ این شیوه نامه، کسانی که در این فهرست قرار دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: کیفیت ساخت و ساز در شهر جدید پردیس به گونه ای است که در این شهر هم تیم های مشاوره و هم ناظران پروانه های صادره نظارت می کنند.

هدایت افزود: ناظران پروانه ساخت زیر نظر سازمان نظام مهندسی فعالیت می کنند و نظام مهندسی نیز نظارت دقیقی دارد و به پیمانکاران هم بعد از تایید ناظران پروژه ها، پول داده می شود. یک تیم مشاوره برای نظارت عالیه هم فعال شده است.

وی اظهار کرد: کمبودهایی در خدمات روبنایی واحدهای مسکونی مهر پردیس داریم که در زمانبندی مشخص، برنامه ریزی ها در این باره انجام می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: نصب انشعابات و خدمات زیربنایی و زیرساخت ها، در تعهد وزارت نیرو است که امیدواریم وزارت نیرو سرعت عمل بیشتری به خرج دهد تا شرکت عمران نیز واحدهای مسکونی این فاز را به متقاضیان بدهد.

چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته با شعار فرصت ها- عملکردها- توانمندی ها و ظرفیت ها تا 12 آذر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره ) برگزار می شود و از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان است.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
یاوری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
اخه چرا اینقد دیر!!!!!!!!!!!!!!!!!ما جزو اولین نفرا بودیم كه ثبت نام كردیم دره بهشت ، ولی هنوز به انتخاب واحد نرسیدیم در حالیكه یكی از دوستام جزو اخرینا بود كه ثبت نام كرد ولی انتخاب واحدم كرده !!!!!!!!!!!!!!!!!خوبه والا پس تكلیف من چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیكار كنیم ؟؟؟؟؟؟
مستاجر منتظر تحویل واحد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
حتما اولویت را به فازهای قدیمیتر و متقاضیانی كه آوردهشان را قبلتر واریز كرده اند بدهید. چراكه غیر این خارج از عدالت و تخلف است و اعتراض كسانی كه به امید خانه دار شدن هم پول را واریز كرده و هم اجاره منزل میدهند را درپی خواهد داشت.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۰
۰
سلام میخواستم بدونم پس وامی كه رهبر اعلام كرد چی میشه ما 23میلیون برای دره بهشت ریختیم میتونیم با واریز كردن 8 میلیوندیگه پای قرارداد بریم اگه نریزیم حذف میشیم خواهش میكنم جواب من رو بدید.
.

حمیده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
تو رو بخدا من مستاجرم ٣٢ ساله توی تهران مستاجرم دیگه نوه ددار شدم پول برای فاز ٨ ریختم پیامك بزنید
جلال لیموئی
-
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
سلام .دیگه خسته شدیم ازمستاجری تاكی منتظرخانه دارشدن باشیم .بااین درامد كم .وفرزنددانشجو دیگه كم اوردم
عبدالله
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
۰
۰
مسولان خسته نبا شید دولت قبل جه بار سنگینی رو دوشتون گذاشت كه حتی نتونستیدكمر راست كنید و به فكر طرحهای خودتون باشین(مسكن اجتمایی رو عرض می كنم )وانشا الله شاید وقتی دیگرررررررررر برای اتمام پروژه لازم باشد(4سال ریاست جمهوری بعدی روعرض میكنم ) خدا توفیقتون بده
عبدالله
-
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
خدا قوت! مسولین مسكن مهر آخه چقدر مردم منتظر بشینند وجور كم كاری و عدم تعهد سازندگان وبی درایتی مسولان وعدم پیگیری ونظارت این حضرات روبكشند.. با خواباندن كار وهی بالا بردن قیمت هاااااااااااا از كی دارن انتقام میگیرن از یه مشت مردمی كه بنیه ای ضعیف دارن! یا حمایت میكنن از دلالایی كه مثل كركسها پشت درهای سوله های شهرهای جدید پردیس نشستند تا ببینند طاقت كدوم بنده خدایی طاق می شه و كم میاره تا بتونن امتیازشو به راحتی آب خوردن بز خری كنن ودر نهایت فقط كام این حضرات شیرین می شه و بس وتنها چیزی كه میمونه بی اعتمادی قشر مستضعفه وبس.یه كم انصاف!!!!!!
مهران
-
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
سلام ما اخرش نفهمیدیم كه این مسكن چقدرازما میخوان بگیرن وكی تحویل میدن؟

نیازمندی ها