سرقت از شهروندان با تصادف های ساختگی

باند باجناق ها متلاشی شد

چهار تن از اعضای اصلی باند باجناق ها که با تصادف های ساختگی از شهروندان غرب مشهد سرقت می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۹۴۶۸
باند باجناق ها متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد گفت: اعلام سرقت از یک دستگاه خودروی ماکسیما با نقشه ای حیله گرانه، تیم های آگاهی سرکلانتری غرب مشهد را برآن داشت تا به طور وی‍ژه برای پی گیری موضوع وارد عمل شوند.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس در این باره و همچنین مطالعه چند نمونه مشابه حاکی از آن بود که 4 سرنشین خودروی سواری پراید با نقشه ای از قبل طراحی شده، پس از تصادف با خودروی ماکسیما در چهار راه نادر شهر منطقه قاسم آباد، از خودرو پیاده شده و راننده ماکسیما را مورد ضرب و شتم قرار داده اند که آنها با این ترفند محتویات داخل خودروها را نیز به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: افسران آگاهی کلانتری قاسم آّباد مشهد با در دست داشتن این اطلاعات و پی گیری علمی پرونده توانستند به سرنخ هایی دست یابند که چهره دو جوان 35 ساله که با جناق بودند را به عنوان مهره های اصلی این پرونده برای شان نمایان ساخت لذا در اقدامی غافلگیرانه، دو متهم اصلی پرونده و دو تن از همدستان که 21 و 22 ساله هستند و یکی از آنها از اتباع خارجی غیر مجاز می باشد را داخل تعمیرگاهی دستگیر کردند.

وی افزود: تحقیقات از اعضای این باند برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

سرهنگ کریمی از شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت واقع شده اند خواست هرچه سریع تر برای پی گیری شکایت خود به کلانتری قاسم آباد مشهد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
۰
۰
ببرید چند روزی استراحت كنند دوباره برگردند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
۰
۰
باجناق كه فامیل نمیشه به خاطر همین اینكارراباهم انجام می دادند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها