آغاز پخش«سرزمین کهن» از آبان ماه/ شهاب حسینی، نیکی کریمی و محمد رضا فروتن به تلویزیون می آیند

سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی شب های جمعه به روی آنتن شبکه 3 سیما می رود.
کد خبر: ۶۰۹۱۴۸
آغاز پخش«سرزمین کهن» از آبان ماه/ شهاب حسینی، نیکی کریمی و محمد رضا فروتن به تلویزیون می آیند

 معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «زمانی برای عاشقی» ضمن اعلام برنامه های تدارک دیده شده تلویزیون برای ایام ماه محرم از پخش سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی از اوایل آبان ماه خبر داد.
طبق گفته علی دارابی این سریال قرار است از ابتدای آبان، شب های جمعه به صورت هفتگی از شبکه سه به روی آنتن رود .
معاون سیما همچنین در خصوص برنامه های تلویزیون برای ایام محرم و صفر توضیح داد: سریال «زمانی برای عاشقی» که نوشته آقای محلوجیان و به کارگردانی آقای لطیفی است روزهای پایانی تولید را می گذراند و در دهه اول محرم از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.
علی دارابی با اشاره به باز پخش «زمانی برای عاشقی» از شبکه تماشا در دهه اول، پخش سریال های «گندم های خیس» از شبکه دو سیما در دهه دوم محرم را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و از جایگزین شدن سریال «معمای شاه» به جای سریال «کلاه پهلوی» از اواخر دی ماه خبر داد.
دارابی همچنین با اشاره به تدارک سریال برای دهه مبارک فجر گفت: در این ایام سریالی با عنوان «گذر از رنج ها» در حال تولید است که تا کنون بیش از 70 درصد کار تصویربرداری آن به کارگردانی فریدون حسن پور به پایان رسیده و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.
گفتنی است «سرزمین کهن» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در قالب الف ویژه مراحل تولید خود را در سه فاز پشت سر می‌گذارد.
این مجموعه به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب زاده تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه به نام رهی بررسی می‌کند.
شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمد رضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی‌خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میتراحجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن طنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم‌رودی و ... در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

 ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
۰
۰
بهنترین بازیگر مرد ایرانی كه بیست است و بازیهای زیبایی در فیلمهای متفاوت دارد شهاب حسینی است ایشون سوپر استار سینمای ایران هستند بقیه بازیگر های مرد فقط تیپ یا قیافه دارند اما شهاب حسینی بیسته . هم تیپ هم قیافه هم بازی زیبا . واقعا باعث افتخار ما ایرانی ها هست
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
۰
۰
این روزها كه تلوزیون تبلیغ این برنامه رو می كنه اصلا اسمی از شهاب حسینی در لیست بازیگرانش نیومده. مطمینید شهاب حسینی هم جز بازیگرانش هست؟

نیازمندی ها