مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد؛

تهرانی‌ها از معاینه فنی خودرو گریزانند

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره معرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها تا پنجم آبان امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۹۸۱
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مبارزه با مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، حمید صرامی  با بیان این مطلب گفت: با توجه به استقبال مناسب پژوهشگران، محققین و مولفین، زمان ارسال آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روان گردان‌ها برای شرکت در جشنواره، تا پنجم آبان ماه سال‌جاری تمدید شد.

وی افزود: تاکنون 300 اثر تولیدی در زمینه مبارزه با مواد مخدر، و روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها مربوط به دو سال و نیم اخیر همچون 95 عنوان کتاب، 108 مقاله، 44 پژوهش و 53 پایان‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره بیان کرد: 47 نفر از اساتید مجرب و نخبگان دانشگاهی که با حوزه مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها آشنا هستند، به‌عنوان هیات داوران تعیین شده‌اند که در جلسه توجیهی با آنان مقرر شد داوران ضمن رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از هرگونه جهت‌گیری در زمان داوری، نسبت به اعلام نتایج ارزیابی در موعد مقرر اقدام کنند.

newsQrCode
برچسب ها: ستاد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها