مردم رفسنجان با خرید 26 میلیون تومان آثار هنری هنرمندان تهرانی در یک شب، اتفاق نادری را در عرصه هنرهای تجسمی کشور رقم زدند.
کد خبر: ۶۰۷۷۴۸

مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان تهرانی در استان کرمان، عصر روز جمعه بیست و ششم مهر در عمارت گلستان‌شهر رفسنجان برگزار شد.

در این نمایشگاه که 27 تابلو از 15 هنرمند روی دیوار رفته، در همان شب گشایش، شش تابلو به ارزش 26 میلیون و یکصد هزار تومان از سوی مردم رفسنجان خریداری شد.

دو تابلو از منوچهر نیازی هر یک به ارزش هشت و هفت میلیون تومان، دو تابلو از شیوا عینی هر یک به ارزش 300 هزار تومان، یک تابلو از کیارش یعقوبی به ارزش پنج میلیون تومان و همچنین یک تابلو از محمد طباطبایی به ارزش پنج میلیون تومان در افتتاحیه این نمایشگاه فروخته شد.نگارخانه مژده در تهران، نمایشگاه گروهی از آثار 15 هنرمند مطرح کشور را در سه شهر استان کرمان برپا کرده که عمارت گلستان‌شهر رفسنجان نخستین میزبان این نمایشگاه‌هاست. نمایشگاه رفسنجان تا روز بیست و هشتم مهر ادامه دارد و بعد از آن نمایشگاه در گالری شهرک صنعتی مس سرچشمه طی روزهای بیست و نهم مهر تا دوم آبان ادامه می‌یابد. گالری بهشت شهر کرمان نیز آخرین مقصد این نمایشگاه‌هاست که روزهای سوم تا هشتم آبان آثار هنری را به نمایش و فروش می‌گذارد.

گالری مژده در این نمایشگاه‌ها آثاری در زمینه‌های خوشنویسی، نقاشی، مجسمه، عکس و نقاشیخط را به نمایش و فروش گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها