برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی

چهارشنبه؛ پرسپولیس - پدیده مشهد

داور خطای هند واضح بازیکن داماش را نگرفت

صادقیان: انتقال حدادی و مسلمان به پرسپولیس ربطی به من ندارد

گویا پیام صادقیان بابت تعویض دیروزش اصلا راضی نیست. او اعتقاد دارد بازی فوق العاده ای انجام داده اما دایی او را تعویض کرده است.
کد خبر: ۶۰۷۵۵۲
صادقیان: انتقال حدادی و مسلمان به پرسپولیس ربطی به من ندارد

به گزارش سایت جام جم ورزشی- پیام صادقیان که روز گذشته برای پرسپولیس بازی درخشانی برابر داماش انجام داد در گفت و گو با فارس صحبت های زیر را مطرح کرد:

* به نظر من روز گذشته در یک بازی نفس‌گیر و سخت عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و در کل یکی از بهترین فوتبال‌های پرسپولیس در فصل جاری را هواداران دیدند.

* درست است زدن دو گل به داماش هم بد نبود اما ما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری و حداقل دو گل دیگر داماشی‌ها را بدرقه کنیم اما راضی هستیم به رضای خدا و مشکلی بابت نتیجه نداریم.

* به اندازه خودم به تیمم کمک کنم اما در سه صحنه در هنگامی که در حالت ضدحمله بودیم ناگهان بازیکنان حریف به هدف پای ما حرکت می‌کردند اما داور هیچ خطایی نمی‌گرفت.

* اوج کار در صحنه‌ای بود که توپ به دست حریف خورد. کمک داور پرچم زد و هند واضح را دید اما داور سوت نزد به همین دلیل من هم عصبی شده بودم اما همه چیز تمام شد.

* ما با رسیدن به رده دوم جدول کارمان سخت شده و باید با یک برنامه‌ریزی بهتر در آینده بهتر باشیم و ببریم و به سقوط از جدول فکر نکنیم.

* ز تعویضم ناراحت نیستم اما در این بازی خیلی خوب کار می‌کردم و همه دیدند حتی فوق‌العاده بودم اما علی‌آقا تصمیم گرفت که تعویض شوم و من هم گوش کردم و مشکلی ندارم.

* گفتند من می‌خواهم حدادی و مسلمان را از ذوب آهن به پرسپولیس بیاورم. اصلا این موضوع چه ربطی به من دارد. فقط از من مشورت گرفتند که من هم نظرم را دادم. حتما بازیکنان با عقل خودشان تصمیم می‌گیرند و آمدن حدادی‌فر و مسلمان به پرسپولیس یا نیامدنشان به من هیچ ربطی ندارد. من چه‌کاره‌ام که درباره موضوع تصمیم‌گیری کنم یا این کار را انجام دهم. خودشان می دانند و بس.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها