رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام کرد: دانش‌آموختگان بدهکاری که معوقه وام‌های خود را به صندوق پرداخت نکرده‌اند فقط تا پایان ماه مهر فرصت دارند، در غیر این‌صورت مشمول جریمه ۱۲درصدی می‌شوند.
کد خبر: ۶۰۷۴۵۱

فرهاد جعفری به فارس گفت: جریمه 12 درصدی دیرکرد در صورت پرداخت نکردن بدهی از ابتدای آبان امسال برای دانش‌آموختگان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: دانش آموختگانی که بدهی معوقه خود را تا پایان مهر پرداخت کنند، مشمول بخشیدگی جریمه دیرکرد قرارگرفته و جریمه دیرکرد از آنها اخذ نخواهد شد.

به گفته وی، از ابتدای آبان امسال براساس قانون، صندوق مکلف است، نسبت به اخذ جریمه دیرکرد اقدام کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد دانش‌آموختگان بدهکار به صندوق رفاه دانشجویان 700 هزار نفر است، این درحالی است که به دلیل استقبال و همکاری مناسب دانشجویان در پرداخت بدهی‌ها و نیز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، مقرر شد مهلت پرداخت بدهی بدون حساب جریمه تا اول آبان‌ تمدید شود.

جعفری عنوان کرد: بنابراین به دانش‌آموختگان یک ماه فرصت طلایی برای بازپرداخت بدهی‌ها داده شد تا بدهی خود را بدون احتساب جریمه 12 درصدی پرداخت کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تصریح کرد: حدود 15 میلیارد تومان مبلغ بدهی دانش‌آموختگان به صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است که البته باید گفت در یک ماه گذشته همکاری خوبی در پرداخت بدهی‌ها صورت پذیرفته که به دلیل اطلاع‌رسانی مناسب بوده است.

وی بیان کرد: تمام وام‌هایی که به دانشجویان پرداخت می‌شود، سود ندارد و به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، حداقل اقساط این وام‌ها 45 هزار تومان است و دانش‌آموختگانی که سرباز هستند یا وارد مقطع دیگری می‌شوند بدهی آنها به مقطع بعدی و زمان بعد موکول می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها