حمله مسلحانه سارق زن‌نما به طلافروشی

مردی که با پوشش زنانه وارد یک طلافروشی در استان اصفهان شده و با تهدید طلافروش و فرزندش به مرگ و سرقت طلا متواری شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۷۱۵۵
حمله مسلحانه سارق زن‌نما به طلافروشی

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 15 دقیقه سه‌شنبه بیست و سوم مهر یک زن به عنوان مشتری وارد یک طلافروشی در خیابان توحید استان اصفهان شد و پس از دقایقی با سلاحی که همراه داشت، طلافروش و پسرش را تهدید کرد و از آنها خواست طلا‌ها را در اختیار او قرار دهند.

سارق زن‌نما

مرد طلافروش از ترس جان خود و پسرش، طلا‌ها را روی پیشخوان گذاشت و وقتی سارق در حال برداشتن طلا‌ها بود، پسر طلافروش متوجه شد او یک مرد است که پوشش زنانه دارد.در این هنگام او قصد مقابله با سارق را داشت که دزد زن‌نما با تهدید سلاح و برداشتن چند سینی از طلاها فرار کرد.

در پی این حادثه، پسر طلافروش سارق را تعقیب کرد تا مانع فرار وی شود و از همسایه‌ها نیز برای دستگیری سارق مسلح کمک خواست، اما سارق به سویش شلیک کرد و با خودرویی که در خیابان منتظرش بود، فرار کرد.

جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری سارق مسلح

در همین رابطه، یکی از مسئولان انتظامی استان اصفهان با تائید وقوع این سرقت مسلحانه به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه در این دزدی مسلحانه به کسی آسیبی نرسیده است. با گزارش وقوع این دزدی مسلحانه ماموران انتظامی در قالب چند گروه عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و موضوع را بررسی کردند که در تحقیقات اولیه معلوم شد سارق با پوشش زنانه دست به این دزدی زده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، تصویر سارق مسلح از طریق دوربین مداربسته طلافروشی به دست آمده و تحقیقات برای دستگیری وی و همدستان احتمالی‌اش ادامه دارد. هنوز مقدار و ارزش ریالی طلاهای سرقت شده مشخص نیست و بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

این گزارش حاکی است، هجدهم شهریور امسال نیز یک سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ای در خیابان آیت‌الله کاشانی اصفهان رخ داد که در جریان آن، سارق خودکشی کرد و صاحب طلافروشی نیز کشته شد و همدستان سارق که دو نفر بودند، متواری شدند.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها