سالن پذیرایی آینه‌ تمام نمای خانه شماست؛ آینه‌ای که می‌تواند تصویر میزبانی شما را برای همیشه در ذهن مهمانتان ماندگار کند. برای رسیدن به این تصویر زیبا پیشنهاد ما به شما یک چیدمان کلاسیک است با در نظر گرفتن همه جزئیاتش برای متفاوت بودن.
کد خبر: ۶۰۶۷۲۴

ظریف انتخاب کنید

به گزارش جام جم سرا به نقل از نخل و نور- چوب یک آیتم لاکچری در دکوراسیون به حساب می‌آید و دقیقا به همین دلیل است که بر استفاده از مبلمان استیل که ترکیبی از چوب و پارچه هستند در پذیرایی تاکید می‌شود؛ اما اینکه سراغ مبلمان استیل با چوب‌های پر کار بروید یا مبلمانی که خراتی‌های ظریف دارند یک انتخاب کاملا شخصی و وابسته به سلیقه شماست اما پیشنهاد ما انتخاب مبلمانی با ساختار چوبی ظریف و خراتی‌هایی با همین ویژگی است.

مثل روز اول

در انتخاب رنگ مبلمان پذیراییتان بهتر است سراغ رنگ‌هایی بروید که برای خودشان هویت دارند؛ رنگ‌هایی که سال‌های سال ماندگارند و گذشت زمان ردی روی آن‌ها باقی نمی‌گذارد. طیف رنگ‌هایی مثل بژ روشن، طلایی، کرم، سفید، زرشکی و… این رنگ‌ها در دراز مدت هم در ذهن و چشمتان تکراری نمی‌شوند و نه تنها شما بلکه مهمان‌تان‌ را هم خسته نمی‌کنند ضمن اینکه حتی بعد از گذشت سال‌ها‌‌ همان جذابیت روز اولشان را دارند. رنگ‌های فانتزی مثل بنفش، آبی فیروزه‌ای، نقره‌ای و… فارغ از اینکه جذابیت و زیبایی خاص خودشان را دارند و حتی ممکن است در یک برهه زمانی سخت پرطرفدار هم شوند، به مروز زمان شما را دلزده می‌کنند و نتیجه این دلزدگی هم چیزی نیست جز یک هزینه اساسی برای جایگزین کردن یک مبلمان جدید!

استیل، مسئله این است!

برای داشتن یک پذیرایی لوکس، آنچنان لوکس که ردش در نگاه مهمانان همیشه باقی بماند باید بروید سراغ یک فاکتور تاثیرگذار یعنی مبلمان استیل. ترکیب پارچه و چوب در مبلمان استیل به پذیرایی شما شخصیت می‌دهد و درست در نقطه مقابل آن مبلمان تمام پارچه‌ای قرار دارد. این سبک مبلمان با هر کیفیتی تنها برای نشیمن تعریف شده بنابراین هرگز اجازه ندهید مبل‌های تمام پارچه‌ای به پذیرایی یا‌‌ همان آینه تمام‌نمای خانه‌تان راه پیدا کند!

دست‌دوز‌ها

پذیرایی شما برای تبدیل شدن به یک پذیرایی لوکس و دلنشین علاوه بر پرده مناسب، لوس‌تر، کنسول، بوفه و… به مجموعه‌ای از آیتم‌های دکوراتیو هم نیاز دارد؛ آیتم‌هایی مثل تابلوهای نقاشی، ظروف و مجسمه‌های ارزشمند، کوسن، رومیزی و…. در انتخاب رومیزی بهتر است سراغ انواعی بروید که ردی از هنرهای دستی مثل سنگ‌دوزی و… در آن‌ها به جامانده. در نظرگرفتن این جزئیات به پذیرایی شما جلوه بیشتری می‌دهد.

لاله‌های ایرانی

استفاده از شمع و شمعدان در پذیرایی بسیار مهم و تاثیرگذار است اما مشروط بر اینکه درست انتخاب شوند. این سبک چیدمان پذیرایی شماست که تعیین می‌کند سراغ انواع کلاسیک بروید یا حتی نمونه‌هایی از لاله‌های عجین با هنر ایرانی.

برنز کمی تا قسمتی هم کریستال

در سالن پذیراییتان حتما باید جایی را هم برای آباژور در نظر بگیرید اما نه هر آباژوری! پایه‌هایی ترکیبی از کریستال و برنز با شیدهای طلایی یا کرم بسته به رنگ دکوراسیون مناسب‌ترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. شما می‌توانید رنگ شید را با دکوراسیونتان هماهنگ کنید اما در انتخاب پایه‌هایی کریستالی یا برنجی تردید نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها