انتقاد شدید مدافع سابق تیم ملی ایران

فوتبالیست ها را بی خانواده و فاسد نشان می دهند

انتقاد به پربیننده ترین سریال این روزهای تلویزیون ادامه دارد. سریال "پژمان" حالا مورد انتقاد مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۰۵۴۳۷
فوتبالیست ها را بی خانواده و فاسد نشان می دهند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ بسیاری اعتقاد دارند که در سریال پژمان علیه فوتبالیست ها به شدت سیاه نمایی شده است. این سریال فوتبالیست ها را افرادی کم هوش معرفی می کند و ارزش های آنها را پایین می آورد. سهراب بختیاری زاده مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران این سریال را تماشایی توصیف می کند اما به شدت از ساخت چنین مجموعه ای دلخور است. او درباره سریال "پژمان" صحبت هایی را مطرح کرده که گزیده این صحبت ها را با هم می خوانیم:

* من باید متاسف باشم از اینکه در این روزگار زندگی می‌کنم. در روزگاری اگرچه فوتبالیست‌ها هنوز مهمترین چهره‌های رسانه‌ای و سرگرم‌ کننده مردم هستند اما حالا طوری با آنها رفتار می‌شود که فکر می‌کنی همه‌شان فاسد و بی‌خانواده و مشکل‌دار هستند.

* نمی‌دانم چه چیزی پشت سر تخریب چهره فوتبالیست‌ها هست، اما هست. متاسفانه همه دارند فوتبال و فوتبالیست‌ها را می‌زنند اولین موج بحث پول و ثروت‌اندوزی فوتبالیست‌ها بود حالا هم بحث، بحث تبانی است و در سریال پژمان هم چیزهای عجیب و غریب را می‌بینیم که البته ممکن است بخشی از آ ن حقیقت داشته باشد.

* علی دایی، علی پروین، پرویز دهداری که آدمی بوده با تفکرات خیلی خاص و روشنفکرانه همه بازیکنان خوب دهه 60 احمدرضا عابدزاده که نمونه‌اش در هیچ جای دیگر پیدا نمی‌شود. خیلی‌ها کلی استقلال و پرسپولیسی و خوزستانی و ... چند مدیر خوب داشته‌ایم که کارشان در فوتبال دیده شده. چرا از آنها چیزی ساخته نشده، چرا هیچ وقت درباره یک قهرمان مطلب مثبت درج نشده؟ کل تلاش صداوسیما و شبکه سه که کنداکتورشان را به فوتبال پر می‌کنند یک سریال بود که همه یادمان هست در چه کیفیتی و چه داستانی پخش شد. آیا واقعا فوتبال اینقدر بد است؟

* امروز دیدم که اخبار یک صحنه دعوا در یک تئاتر را نشان داد در یاسوج. مجری گفت اشتباه نکنید اینجا زمین فوتبال نیست ... ببخشید همه فوتبال این است همه‌اش دعوا و جنجال و بی‌اخلاقی یعنی من هیچ چیز مثبتی  نداریم. پس چرا 10-15 روزنامه ورزشی در می‌اید چرا این همه سایت داریم، چرا 2 شبکه تلویزیونی داریم که پر بیننده‌ترین‌هایش فوتبالی‌اند.

* اما کاش نویسندگان محترم این سریال و کارگردان آن درباره چیزهای دیگری هم بعدا فیلم بسازند مثل اینکه چطور ممکن است یک دختر کم سن و سال در سینما یک شبه نقش اول بگیرد یا مثلا در این مورد فیلم بسازند که آیا این نقش اول شدن و ستاره شدن مربوط به شایستگی‌های این خانم است یا به توانایی‌های دیگر ایشان ربط دارد. بیایند اصلا درباره فضای سینما و پشت پرده‌های آن بسازند. آیا جراتش هست؟ مشخص هست که چرا آمدن سراغ فوتبال چون خود ما فوتبالیست‌ها اصلا حواسمان به این چیزها نیست؛ به اینکه چه تصویری از ما به جامعه ارائه می‌شود.

* اتحادیه بازیکنان که چند وقت پیش تشکیل شد باید در این‌ جور مواقع واکنش نشان بدهد والا بود و نبودش به چه درد می‌خورد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها