همزمان با چهارمین روز برپایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، از لوازم التحریر«سنجد» در هتل کوثر اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۰۵۳۹۲
رونمایی  از لوازم التحریر سنجد در اصفهان  + گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، نگار استخر مجری، بازیگر و صداپیشه سنجد، مهتاب تبریزی عروسک گردان، سوسن کرامتی تهیه کننده سنجد و علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو ، اکرم محمدی خواه مجری و داوود قچاق تهیه کننده کودکان و نوجوانان در این مراسم حضور داشتند.

 

 

/Media/Image/1392/07/19/635170943088549181.jpg

 

در این نشست مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو، گفت: تولید نوشست افزار سنجد در راستای تزریق لوازم التحریرهای ایرانی اسلامی و پاک به بازار نوشت افزار انجام گرفته و امیدواریم مورد توجه مخاطبان این برنامه پر بیننده قرار بگیرد.

علی زارعان افزود: سنجد عروسکی است که پس از چندسال توقف دوباره به تلویزیون برگشته این عروسک 20سال است که در حوزه کودک و نوجوان تاثیر گذار بوده وبی شک می تواند بازار لوازم التحریر را هم تحت تاثیر قرار بدهد.

او گفت: اکنون در مرحله آزمایشگاهی هستیم، نوش افزار های سنجد در تیراژ محدودی تولید شده و می خواهیم بدانیم چقدر مورد استقبال قرار می گیرد.

زارعان افزود : ما تمام تلاش خود را کردیم که نوشت افزار کلاه قرمزی به عنوان یک برند محبوب و معقول برای بچه‌ها و خانواده‌ها همراه با پیام‌های فرهنگی بر روی دفترها و نوشت‌افزار دانش‌آموزان این سرزمین قرار بگیرند و خوشبختانه این کار امروز به ثمر نشسته است.

 

/Media/Image/1392/07/19/635170942990549981.jpg

 

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو با بیان این که برنامه ریزی مفصلی برای تولید این اقلام فرهنگی صورت گرفته، افزود: اکنون نوشت‌افزار کلاه قرمزی همراه با نمادها و پیام‌های فرهنگی عرضه می‌شود،‌ ما در صدد هستیم تا از پشت جلد دفترها برای ارائه پیام‌ها و نوشته‌های فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان استفاده کنیم تا به رشد فرهنگی آن‌ها کمک کنیم.

نگاراستخر ، صداپیشه و طراح عروسک محبوب سنجد نیزگفت: دفترهای سنجد آمده تا جای بتمن و شخصیت های غیر بومی دیگر که هیچ تناسبی با فرهنگ ما ندارند را بگیرد.

وی افزود: این نوشت افزار تولید شده تا انتخاب های ایرانی را پیشروی بچه های این سرزمین قرار بدهد.

 

/Media/Image/1392/07/19/635170942868261581.jpg

 

این صدا پیشه آرزو کرد روزی برسد که ما ایرانی  ها آنقدر به فرهنگ  و شخصیت های ملی خودمان عشق بورزیم که بر روی همه محصولاتمان از نمادهای ملی و چهره ها ایرانی استفاده کنیم.

وی گفت: بچه های ایرانی باید سعی کنند در کنار شخصیت هایی غیر ایرانی که دوست دارند و دفترهای آن  ها را تهیه می کنند به شخصیت های ملی هم توجه کنند تا این حرکت نوپا در عرصه نوشت افزار ایرانی اسلامی بتواند تداوم پیدا کند.

در ادامه این نشست علی حدیدی مدیر شرکت آزاده که دفتر مشق‌های «شکرستان» و «سنجد» را تولید کرده نیز گفت: مجموعه لوازم‌التحریر و دفاتر سنجد با هدف توجه به تولید ملی و استفاده از نمادهای ایرانی تولید شده اند.

وی افزود: رونمایی نوشت‌افزار پاک با طرح «سنجد» اتفاق بسیار خجسته ای است که می تواند نوید بخش فعالیت های موثری تری را دو حوزه نوشت افزار بدهد.

این مدیر مسوول افزود: خوشبختانه با وجود اینکه استارت این کار دیر زده شد و ما 60 درصد بازار را در آغاز کار از دست داده بود،  انتشار این اقلام با استقبال مردم مواجه شد، خیلی  ها لوازم التحریر شکرستان را خریدند و همین قضیه ما را برای تولیدات بیشتر و استفاده از فرهنگ و شخصیت های ایرانی بر روی محصولات نوشت افزار تشویق می کند.

 

/Media/Image/1392/07/19/635170942671420781.jpg

 

این نشست با حواشی بسیار جالبی همراه بود، سنجد خبرنگار در این مراسم با زبان شیرین و خاطره انگیز خود ازبچه ها خواست دفترهای سنجد و دیگر  شخصیت های ایرانی را خریداری کنند.

این عروسک محبوب همچنین گفت: نوشت افزار باید با کیفیت تولید بشوند تا بتوانند به دل بچه ها راه پیدا کنند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها