حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان آذربایجان شرقی:

کلام، رفتار و‌ زندگی ما باید باعث خوشبینی به نظام شود

سربلندی دستگاه قضا در پرونده ‌بزرگ اختلاس مالی

رئیس قوه قضاییه با اشاره به جدیت این قوه در رسیدگی به پرونده بزرگ اختلاس مالی تصریح کرد: قوه قضاییه با تامل، درایت و علم قضا توانست امتحان خوبی پس دهد و بسیار سربلند از این آزمون بیرون آید.
کد خبر: ۶۰۵۲۳۸
سربلندی دستگاه قضا در پرونده ‌بزرگ اختلاس مالی

 به گزارش واحد مرکزی خبر ، آیت الله آملی لاریجانی امروز در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی آذربایجان غربی  با اشاره به جدیت این قوه در رسیدگی به پرونده بزرگ اختلاس مالی تصریح کرد ، بسیاری از رسانه های غربی مدعی بودند قوه قضاییه ایران توان و اقتدار برخورد با متخلفان این پرونده بزرگ مالی را ندارد  اما برخلاف این ادعاها قوه قضاییه با تامل ، درایت و علم قضا توانست امتحان خوبی پس دهد و بسیار سربلند از این آزمون بیرون آید.

رئیس قوه قضاییه گفت : یکی از مهمترین شاخص های دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران استقلال این مجموعه است که درهیج جای دنیا نظیر ندارد.

وی تاکیدکرد ، باید با تامین قضات و کارکنان مورد نیاز این دستگاه ، زمینه احقاق حق مظلوم در جامعه بیش از پیش فراهم شود.

آیت الله آملی لاریجانی افزود : با عنایات رهبرمعظم انقلاب زمینه جذب ۴ هزار قاضی و ۴ هزار نفر نیروی انسانی بخش اداری قوه قضاییه در برنامه پنجم توسعه فراهم شده که تاکنون با جذب بیش از نیمی از این افراد تحول قابل توجهی در دستگاه قضا به وجود آمده و تا پایان سال ۹۳ همزمان با جذب سایر افراد این حرکت تکمیل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حاج مصطفی
Netherlands
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
۰
۰
جریان خاوری چی میشه , خاوری یك كلاهبردار است و باید پاسخ گو باشد به بیت المال
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
۰
۰
تعریف وتمجیدوتاییدعملكردیك مجموعه باید توسط مردم صورت بگیرد.بدبختانه آنچه كاملا محسوس است نارضایتی مردم ازعملكرددادگاههاودادسراهاو... است

نیازمندی ها