شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید « کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۰۴۲۴۴
بابک زنجانی: ملکتان رامی‎خرم!

مرخصی اجباری برای همکاران VOA

روزنامه کیهان نوشت:در پی تعطیلی سازمان‌ها و مراکز دولتی در آمریکا، برخی از کارمندان تلویزیون «صدای آمریکا» که منابع مالی آن مستقیما توسط کاخ سفید تامین می‌شود نیز به ناچار به مرخصی رفته‌اند. در این رابطه «حمیده آرمیده» و «سارا دهقان» خبر داده‌اند که تا اعلام بازگشایی دولت، برنامه‌ای در صدای آمریکا نخواهند داشت و تا آن موقع به اجبار به مرخصی خواهند رفت.

مرخصی اجباری برخی از کارمندان صدای آمریکا در حالی است که سایت رسمی «صدای آمریکا» اعلام کرده است که این رسانه علی‌رغم تعطیلی دولت آمریکا همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد! ادامه فعالیت تلویزیون صدای آمریکا در حالی است که بر پایه نتایج یک نظرسنجی که در خصوص برخی از رسانه‌های پارسی‌زبان برون‌مرز صورت گرفته، بخش فارسی صدای آمریکا وابسته به دولت ایالات متحده آمریکا با بودجه سالیانه 23 میلیون دلار تنها کمتر از پنج درصد مخاطب را جذب کرده است، همچنین نتایج نظرسنجی دیگری که از سوی موسسه «اینترمدیا» وابسته به شورای سیاست‌گذاری رسانه‌های دولتی آمریکا (بی.بی.جی/BBG) در سال 2011 انجام گرفته حکایت از کاهش مخاطبان این رسانه دارد؛ در هر دو نظرسنجی، بینندگان بخش فارسی صدای آمریکا حدود پنج درصد اعلام شده است.

رادیو فردا وابسته به دولت ایالات متحده آمریکا نیز با بودجه 12 میلیون دلاری، تنها یک دهم درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده است (یعنی از تعداد کارکنان آن رسانه نیز کمتر). آمارها نشان می‌دهد که این رسانه نیز در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد.

بخش‌های بزرگی از زیرمجموعه دولت فدرال از روز سه‌شنبه گذشته تعطیل شده‌اند. لیست‌های بلندبالایی از مراکز و نهادهای تعطیل ارائه شده است. تحقیقات و ارائه مشاوره در مراکز درمانی، ارائه وام‌های مسکن، بخش ارائه خدمات مهاجرت، رسیدگی به تعداد زیادی از پرونده‌های قضایی، صدها موزه و پارک ملی، مراکز نظارتی، نهادهای نظارت مالی، ارائه خدمات صدور ویزا و گذرنامه و مراکز خدمات بازنشستگی تنها برخی از مواردی است که از روز سه‌شنبه کاملا یا بخشی از آن، متوقف می‌شود.

سخنان صهیونیستی اوباما یک هفته پس از گفت‌وگو با روحانی

کیهان نوشت:باراک اوباما چند روز پس از تظاهر به نرمش و اعتمادسازی با رئیس جمهور ایران، اتهام‌پراکنی علیه برنامه هسته‌ای ایران را از سر گرفت.

وی در مصاحبه با آسوشیتدپرس به سبک مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شد: ایران یک سال یا کمی بیشتر با رسیدن به سلاح اتمی فاصله دارد.

اوباما گفته است تخمین‌های اطلاعاتی آمریکا درباره زمان آنچه که او دستیابی ایران به سلاح اتمی می‌خواند، محافظه‌کارانه‌تر از تخمین مقام‌های اسرائیلی است که این زمان را 6 ماه برآورد می‌کنند.

برخلاف این ادعا، گزارش‌های 16 نهاد اطلاعاتی آمریکا از سال 2007 به بعد حاکی از صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران است. به همین دلیل اوباما حاضر نشد درباره ادعای «تخمین‌های اطلاعاتی» به گزارش یا مرکز اطلاعاتی خاصی استناد کند. اما نکته مهم‌تر شکل و شمایل اعتمادسازی! دولت آمریکا و آب کردن یخ‌های بی‌اعتمادی در روابط دوجانبه است. او ابتدا در ملاقات با نتانیاهو مدعی شد همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی درباره ایران روی میز است و اکنون بی‌هیچ متدی و صرفاً برای خوشایند صهیونیست‌ها ادعا می‌کند ایران یک سال تا تولید بمب اتمی فاصله دارد.

پیش از این جو بایدن معاون اوباما با تأکید بر حمایت همه‌جانبه اوباما از رژیم صهیونیستی گفته بود: هیچ یک از رؤسای جمهور آمریکا به اندازه اوباما به اسرائیل خدمت نکرده است. اگر اسرائیل وجود نداشت آمریکا برای حمایت از منافع خود ناچار بود اسرائیل را ایجاد کند.

دو جناح کنگره آمریکا در دشمنی با ایران اتفاق‌نظر دارند

کیهان آورده است:«برخی کارشناسان آمریکایی معتقدند بازی پلیس خوب و پلیس بد در میان دولت و کنگره این کشور علیه ایران در جریان است.»

روزنامه لس‌آنجلس تایمز با بیان اینکه کنگره آمریکا هیچ علاقه‌ای به کاهش تحریم‌های ضد ایرانی ندارد نوشت: کاخ سفید در مذاکراتی که قرار است نیمه اکتبر در ژنو برگزار شود، باید با دو چالش مهم مواجه شود؛ زبان فریبنده در قبال تهران تا غنی‌سازی اورانیوم و دیگر فعالیت‌های هسته‌ای را متوقف کند و کسب حمایت از کنگره‌ای که در مورد لغو تحریم‌های ایران تردید دارد. در دوره‌ای که کنگره تقریباً در مورد تمام مسائل موجود دچار دودستگی شده، تمایل به ضربه زدن به ایران تقریباً در کپیتال هیل (ساختمان کنگره) امری فراگیر است که محافظه‌کاران تی‌پارتی از جمله سناتور تد کروز و لیبرال‌هایی مانند نانسی پلوسی را متحد کرده است.

لس‌آنجلس تایمز با بیان اینکه فقط کنگره می‌تواند تحریم‌هایی را که بر ایران تحمیل کرده لغو کند، افزود: اگر قانون‌گذاران باور داشته باشند که کاخ سفید در حال اعطای امتیازات زیادی به ایران است، می‌توانند هرگونه توافقی میان دو طرف را نابود کنند.

اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از نویسندگان سخت‌ترین قانون تحریمی که مجلس نمایندگان تاکنون علیه ایران به تصویب رسانده می‌گوید ما اهرم‌های بسیاری داریم.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز «اگر سنا لایحه‌ای را که مجلس نمایندگان در ماه جولای با 400 رای موافق و 20 رای مخالف به تصویب رسید نهایی کند، این گام بزرگی جهت سفت و سخت‌تر کردن مجموع تحریم تجاری ایران خواهد بود.»

رویس مشخص کرد که هیچ اعتمادی به پیشنهادهای آشتی‌جویانی که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در سفر اخیر خود به نیویورک یا تماس تلفنی 15 دقیقه‌ای وی با باراک اوباما در 27 سپتامبر ندارد. رویس در این باره گفت: «بهترین امید آنها این است که مسائل را از طریق مذاکرات کش دهند و همزمان به فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه دهند.»

اوباما و روحانی هر دو خواستار امتناع از جنگ هستند و انگیزه مصالحه را دارند. دیپلمات‌ها می‌گویند یک توافق احتمالی به ایران امکان غنی‌سازی اورانیوم در سطوح پایین برای اهداف صلح‌آمیز تحت نظارت دقیق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، یا واردات سوخت هسته‌ای از روسیه یا دیگر کشورها را می‌دهد.

روزنامه آمریکایی افزود: برخی کارشناسان معتقدند رویکرد تهاجمی که در کپیتال هیل شکل گرفته از برخی جهات باعث ایجاد فضای پلیس خوب و پلیس بد میان کاخ سفید و کنگره می‌شود که اگر مذاکرات ژنو به مذاکرات بعدی بیانجامد، می‌تواند به اهرم بالقوه‌ای برای مقامات آمریکا تبدیل شود.

مارک دوبویتز، رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی و یکی از هواداران سرسخت تشدید تحریم‌ها علیه ایران معتقد است مذاکره‌کنندگان آمریکا می‌توانند به ایرانیان بگویند که اگر از برنامه هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکنید «آن آدم‌های دیوانه در هیل ممکن است کاری صورت دهند.»

لس‌آنجلس تایمز در عین حال افزود: اما کنگره می‌تواند با تصویب تحریم‌های سخت‌تر گامی افراطی بردارد و تندروهای ایران را به خشم آورد و این گشایش جدید دیپلماتیک را به مخاطره بیاندازد. برای مثال برخی قانون‌گذاران متنفذ کنگره را ترغیب می‌کنند که اگر ایران امتیازات فوری از جنبه‌های مختلف و نه فقط توسعه هسته‌ای را پیشنهاد نکند، کنگره تحریم‌های بیشتری را به تصویب برساند.

مارک استیون کرک، سناتور ایالت ایلینوی می‌گوید:‌ «تا زمانی که ایران به پیگیری توانمندی تسلیحات هسته‌ای ادامه دهد، موشک‌های بالستیک دوربرد بسازد، از تروریسم در سراسر جهان حمایت کند و حقوق ‌بشر را زیر پا بگذارد، سناتورها باید حداکثر فشار اقتصادی را به ایران وارد کنند تا فرصتی برای موفقیت دیپلماسی ایجاد شود.»

کنگره نیز اهرم تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران را در اختیار دارد. تهران مایل است که بار دیگر به سیستم جهانی معاملات مالی (سوئیفت) بپیوندد تا بار دیگر جریان انتقال پول این کشور به سطح جهان آغاز شود.

لس‌آنجلس تایمز با اشاره به اینکه حتی اگر ایران اجازه بازگشت سیستم جهانی معاملات مالی (سوئیفت) را بیابد، شرکت‌های مالی ممکن است تا زمان کسب موافقت آمریکا، در معامله با ایران محتاط باشند افزود: تحریم‌های به اصطلاح ثانویه‌ای که از سوی کنگره به تصویب رسیده، شرکت‌های خارجی را که با ایران همکاری می‌کنند از مبادله تجاری با شرکت‌های آمریکایی منع می‌کند.

برخی کارشناسان می‌گویند مکانیزم سیاست آمریکا باعث می‌شود افزایش تحریم‌ها برای کنگره آسان و لغو آنها دشوار باشد. قانون‌گذارانی که به کاهش تحریم‌های اعمال شده بر یک دشمن دیرین رای داده‌اند ممکن است چندی بعد به دلیل ضعف در دفاع ملی مورد حمله قرار بگیرند.

حرف هاشمی به آیت‌الله خمینی نمی‌چسبد

روزنامه کیهان نوشت:عناصر اپوزیسیون معتقدند هاشمی با تحریف نظرات حضرت امام‌خمینی(ره) نقش یک سنگرشکن را ایفا می‌کند!

رادیو فردا در میزگردی به بررسی این سوال پرداخت که آیا آیت‌الله خمینی آن‌گونه که هاشمی رفسنجانی می‌گوید قائل به حذف شعار مرگ بر آمریکا بوده و آیا واقعا هاشمی چنین چیزی را از آیت‌الله خمینی شنیده؟ حسن شریعتمداری از اعضای گروهک حزب خلق مسلمان و از مرتبطین با لانه جاسوسی سابق آمریکا در پاسخ گفت؛ به نظر نمی‌آید که آقای خمینی این رویه‌ای که هاشمی رفسنجانی امروز می‌خواهد به او نسبت بدهد را واقعا در آن دوران نمایندگی می‌کرده است. او تندتر از همه جناح‌ها درباره آمریکا سخن می‌گفت و از آنها جلوتر بود.

او ادامه داد: اما امروز هاشمی رفسنجانی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا کمک می‌کند. با این وجود احساس او این است که وی به تنهایی جرأت چنین کار اساسی را ندارد.

همچنین مهدوی آزاد از روزنامه‌نگاران فراری به رادیو فردا گفت که هاشمی نقش سنگرشکن و صف‌شکن را ایفا می‌کند. هم مواضع اخیر هاشمی در مورد سوریه، هم حرف‌‌های او در مورد آزادی شب با آمریکا در واقع در همین راستاست.

اصرار یک مسئول سابق برای واردات خودرو به یک منطقه خاص

روزنامه خراسان نوشت::در حالی که مناطق ویژه اقتصادی همانند مناطق آزاد تجاری مجاز به واردات آزاد خودرو نیستند، مستندات یک نهاد نظارتی نشان می دهد یکی از مدیران ارشد دولت دهم در نامه های متعدد به دستگاههای مربوطه اجرایی از آنها خواسته است شرایطی را فراهم کنند تا امکان واردات خودرو به یکی از مناطق ویژه جنوب کشور و تخصیص پلاک برای این منطقه ویژه اقتصادی عملیاتی شود و در عین حال، خودروهای وارده بتوانند در استان های همجوار نیز تردد کنند.

کشف اموال دولت در یک شرکت نرم افزاری

بر اساس پیگیری های نهادهای نظارتی که بر اساس گزارش های کارکنان یکی از دستگاههای دولتی انجام شده، اموال یکی از ادارات کل مستقر در تهران توسط مدیر این مجموعه به یک شرکت خصوصی در حوزه نرم افزاری منتقل شده بود که پس از کشف این موضوع و ارسال آن به مراجع ذی ربط، اموال مذکور اخیرا پلمب و توقیف شده و در حال انتقال به اداره مذکور می باشد.

معذوریت در فیس بوک

روزنامه ایران نوشت:خبر اول این که سردار محمد علی آسودی، معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با یک سایت خبری گفته است: سپاه در عرصه مجازی فعالیت زیادی دارد ولی حضور درعرصه‌ای مانند فیس بوک برای ما معذوریت دارد.

چرا که ما به عنوان یک مجموعه نظامی ‌محدودیت‌هایی داریم که شاید فردی که در دولت کار می‌کند این‌گونه مسائل را نداشته باشد. بنابراین سپاه نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی و حفاظتی پا به هر عرصه‌ای بگذارد. وی تاکید کرده بود: راه‌اندازی این شبکه‌ها با یک سری اهداف است و ما از نظر حفاظتی نمی‌توانیم داخل شویم.

نباید پیشداوری کرد

ایران درخبر دیگرآورده:حجت‌الاسلام میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور سابق گفته: باید به دولت یازدهم فرصت داد تا اقدامات دیپلماتیک خود را ادامه دهد و به نظر من اقدامات دیپلماتیک آن‌ها وسیع بوده و نباید نسبت به نتایج این سفر پیشداوری و قضاوت سریع کرد.

خدا فرد مناسب مذاکره را روی‌ کار آورد

روزنامه ایران دست آخرنوشت: مهدی طائب٬ فرمانده «قرارگاه عمار» می‌گوید «خدا» در انتخابات فرد مناسب برای مذاکره با امریکا را روی کار آورد. طائب این مطلب را در سی و دومین نشست انقلاب اسلامی بیان کرده است. وی گفته که محمود احمدی‌نژاد «اهل مذاکره» نبود و جمهوری اسلامی به کسی نیاز داشت که «قیافه مذاکره» داشته باشد و از خط قرمز‌ها هم عبور نکند.

طائب افزوده است: «خدواند متعال در این انتخابات، فرد مناسب مذاکرات را روی کار آورد، آقای روحانی شخصیت و سابقه مذاکره را داشت.»وی همچنین ادعا کرده که مقام‌های امریکا به جمهوری اسلامی «قول» داده‌اند تا ۲۴ مهر تحریم‌ها را لغو کنند و اگر این تحریم‌ها لغو شود به معنی «شکست امریکا» است.

به من می‌خورد که اهل ترور باشم؟

روزنامه تهران امروزنوشت:سید محمد خاتمی ‌در پاسخ به این سوال که آیا شما برنامه‌ای برای ترور دارید؟ اظهار کرد: به منِ یزدی که گفت‌وگوی تمدن‌ها را مطرح کرده‌ام اصلا می‌خورد که اهل ترور باشم؟ رئیس بنیاد باران در حاشیه بازدید از ششمین جشنواره نانو در توضیح پیش‌بینی‌ اخیرش درباره احتمال وقوع ترور که واکنش‌هایی را در پی داشته است، اظهار کرد: این تخریب‌ها نمونه‌ افراطی‌گری است. من جامعه را به اخلاق،‌ آرامش و نقد منطقی دعوت می‌کنم.

رئیس‌جمهور اسبق کشورمان در مورد صحبت‌های اخیر خود اظهار کرد: من فقط هشدار داده‌ام که افراطی‌گری ممکن است به ترور بینجامد، منظورم این نیست که کسی قصد ترور دارد. ما خودمان مورد ترور قرار گرفته‌ایم. در زمانی که من رئیس‌جمهور شدم اعتراض‌های شدیدی به من می‌شد و من نه‌تنها با آنها برخورد نکرده، بلکه خوشحال بودم. امیدوارم همه مسئولان قدرت تحمل نقد را داشته باشند.

نظرسنجی در مورد مذاکره

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک نظرسنجی که توسط پایگاه خبری شفقنا صورت گرفته نتایج جالبی داشته است. به گزارش شفقنا، در این نظرسنجی تاکنون گزینه "این مذاکره به نفع هر دو کشور بود" در میان پاسخ دهندگان، رأی بیش از 80 درصد را به خود اختصاص داده است. در این میان گزینه "به نفع ایران و به زیان آمریکا بود" 13درصد آراء، گزینه "حرکتی بی‌فایده بود" 4 درصد و گزینه "به نفع آمریکا و به زیان ایران بود" تنها حدود 1 درصد آراء را به خود اختصاص داده است.

خرج از کیسه بیت المال

جمهوری اسلامی نوشت: درحالی که برخی از کودکان عراقی بخاطر عوارض ناشی از جنگ خلیج فارس با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدی برای درمان خود نمی‌بینند، خالد العطیه نماینده مجلس عراق و عضو ارشد فراکسیون ائتلاف دولت قانون برای عمل هموروئید به آمریکا سفر کرد و هزینه گزافی به بیت المال عراق وارد نمود که این اقدام بازتاب وسیعی در محافل داخلی و خارجی این کشور و پایگاه‌های اینترنتی داشت. از آنجا که هزینه‌های درمانی نمایندگان مجلس و مسئولین رده بالای دولتی عراق از کیسه بیت المال پرداخت می‌شود. آقای رافع العیساوی وزیر دارائی عراق و عضو ارشد فراکسیون العراقیه نیز به منظور عقب نماندن از رقیب سیاسی خود، برای درمان هموروئید خود دست به کار شد و تن به تیغ جراحان آمریکائی داد. همین اقدام باعث شده این روزها بعضی افراد صاحب ذوق در عراق بگویند هر چند خود بیماری هموروئید مسری نیست ولی به نظر می‌رسد نوع آمریکائی معالجه آن مسری است.

صدور کیفرخواست متهم به قتل ستار بهشتی

روزنامه ارمان نوشت:شنیده شد که کیفرخواست متهم پرونده ستار بهشتی با اتهام قتل شبه‌عمد صادر شد.اولین جلسه محاکمه روز ۵ آبان برگزار می‌شود. گیتی پورفاضل، وکیل خانواده ستار بهشتی گفت: کیفرخواست پرونده بدون رفع اختلافات موجود بین بنده و بازپرس و همچنین بازپرس پرونده و دادستان صادر شد. وی ادامه داد: در این کیفرخواست همچنان اتهام متهم پرونده، قتل شبه‌عمد شناخته شده و طبق زمان اعلام شده، اولین جلسه محاکمه این متهم در تاریخ 5 آبان‌ماه در شعبه 1057 مجتمع قضایی قدس برگزار می‌شود. پورفاضل با بیان اینکه امیدوارم جلسه محاکمه به صورت علنی برگزار شود، گفت: این محاکمه با توجه به اعتقاد ما مبنی بر ارتکاب عمدی قتل، باید در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شد، اما گویا چنین اعتقادی وجود نداشته است. وکیل خانواده ستار بهشتی افزود: فعلا نظر بازپرس و دادستان بر قتل شبه‌عمد است ولی دادگاه باید تعیین کند که این قتل عمد بوده یا شبه‌عمد.

موضع آیت‌ا... علم‌الهدی درمورد فیلم «گذشته»

آرمان نوشت:شنیده شد که امام جمعه مشهد در پاسخ به سوالی درباره حضور فیلم «گذشته» در اسکار به نمایندگی از ایران، گفت: به نهادهای بین‌المللی اعم از خدماتی، فرهنگی و سیاسی بدبین هستم و تمام آنها را عامل استکبار می‌دانم. در نتیجه حضورمان در عرصه بین‌المللی باید به‌گونه‌ای باشد که موقعیت جهانی خود را تثبیت کنیم نه اینکه عامل اجرایی نهاد استکبار شویم. عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر قرار است ایران در اسکار حضور داشته باشد فیلمی شایسته معرفی است که نمایش‌دهنده‌ ارزش‌های انقلاب و ملت ایران باشد و باید با چنین فیلمی به اسکار برویم. «گذشته» شاید ضد ارزش نباشد، اما با ارزش‌های ما اجنبی است.

وزیر خارجه فرانسه: با ایران مذاکره می‌کنیم

روزنامه آرمان نوشت:شنیده شد که وزیر امور خارجه فرانسه گفت: با ایران برای دستیابی به شفافیت کامل درباره پرونده هسته ای ایران مذاکره می‌کنیم.لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه خواستار شفافیت پرونده تاسیسات هسته ای ایران و قاطعیت در تعامل با ایران شد. فابیوس در اظهاراتی به کانال ای تی لی فرانسه گفت: ما به استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در ایران آری می گوییم و نه به انرژی هسته ای نظامی ما سال ها است که به نتیجه ای نرسیده ایم و همچنان مذاکره می کنیم تا به شفافیت کاملی درباره آنچه جریان دارد دست یابیم.

خاطره ظریف از «یقه دیپلمات» ایرانی

روزنامه قدس به نقل از جهان نوشت:: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان که مهمان برنامه «شب آفتابی» بود در پاسخ به سؤال مجری برنامه که از او پرسید، چه زمانی «یقه دیپلماتیک» ایرانی باب شد؟ گفت: من آن موقع ایران نبودم. اولین بار این مدل یقه را تن آقای دکتر ولایتی دیدم. وقتی ما در نیویورک بودیم، از این یقه ها نبود، اما همسرم با دیدن این مدل یقه، یقه عادی بلوزهایی که آنجا بود را می برید و یقه را به شکل «یقه دیپلماتیک» ایران درست می کرد. وی افزود: به یاد دارم روز اولی که لباسی با این یقه پوشیدم و رفتم سازمان ملل، خانمی که نماینده هند در سازمان ملل و دختر وزیر خارجه هند بود، به من گفت «سرانجام شما از شلختگی در آمدید و یک لباس فرم پوشیدید»!

بابک زنجانی: ملکتان رامیخرم!

روزنامه قدس نوشت: بابک زنجانی در واکنش به ریزش خیابان ایران زمین در سایت شرکت خود نوشت: من به مسؤولان شرکتهایم گفتم، کار گروه ویژه ایجاد کنند و استرس را از مردم به درستی دور کنند و هر امکانی برای همسایگانمان هست، مهیا سازند و هر شخصی هم نگرانی از محل خود دارد با قیمت کارشناسی ملک خود را به ما واگذار کند.

رئیس‌جمهور آرژانتین خانه‌نشین شد

قدس نوشت: کریستینا فرنانندز دو کرچنر، رئیس‌جمهور آرژانتین به خاطر وجود یک لخته خون در مغزش مرتبط با حادثه‌ای در ماه اوت سالجاری میلادی، یک ماه مجبور شده استراحت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها