مدیر​عامل استقلال حمایت قاطع خود را از قلعه​نویی اعلام کرد

فتح‌الله‌زاده: مطمئنم استقلال فینالیست می‌شود

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه دیدار سرنوشت‌ساز آبی‌پوشان مقابل اف‌سی سئول کره جنوبی، با اعلام حمایت کامل از امیر قلعه‌نویی اطمینان داد استقلال می‌تواند حریف کره‌ای را در تهران شکست دهد.
کد خبر: ۶۰۱۹۲۱

استقلال در حالی روز چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای نماینده کره‌جنوبی است که برای صعود به فینال این رقابت‌ها به پیروزی 3 بر صفر یا 4 بر یک مقابل این حریف نیاز دارد؛ کاری سخت و دشوار که در غیاب آندرانیک تیموریان و جواد نکونام بیشتر سخت می‌نماید. در آستانه این بازی و در حالی که امیر قلعه‌نویی در نخستین جلسه تمرینی تیمش برای این بازی حسابی بازیکنان را شماتت کرد و هشدار داد تمام حواس خود را باید برای موفقیت در این بازی معطوف کنند، مدیرعامل آبی‌ها نیز با فراخواندن سرمربی به دفتر باشگاه اعلام کرد همه‌گونه حمایتی را از امیر قلعه‌نویی انجام خواهد داد.

در آستانه این بازی، دیروز نشست هماهنگی بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی برگزار شد؛ نشستی که فتح‌الله‌زاده درباره آن گفت: معتقدیم می‌توان اف‌سی سئول را در تهران شکست داد، تمهیدات لازم را برای این کار در نظر گرفته‌ایم و هر کمکی از دستمان بربیاید برای قلعه‌نویی انجام خواهیم داد؛ چرا که همه فشارها روی اوست و من در جلسه به او گفتم که همه ما با هم هستیم.

وی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: به هر حال از قلعه‌نویی بابت این‌که با وجود امکانات کم موفق شده تیم را به جمع چهار تیم برتر برساند، تشکر کردم. خودتان می‌بینید که از چهار تیم برتر آسیا تنها یک تیم از غرب آسیاست و آن هم استقلال است. این مسائل نباید نادیده گرفته شود و من به خود او هم گفتم که با تمام وجود پشت شما هستیم و به او اطمینان دادم که صدهزار هوادار استقلال همراه ما پشت او در بازی روز چهارشنبه خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: اطمینان دارم اگر صدهزار نفر به ورزشگاه بیایند و پرشور و پرانرژی تیم را تشویق کنند نتیجه می‌گیریم. می‌توانیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم و همانطور که اف‌سی سئول آنجا ما را شکست داد ما هم اینجا آنها را شکست دهیم. استقلال این قدرت را دارد و اطمینان دارم با این بازیکنان و کادر فنی و با حضور هواداران ان‌شاءالله به فینال می‌رویم.

وی درباره غیبت نکونام و تیموریان در این بازی گفت: به هر حال این برای ما سخت است. این یک فرصت طلایی برای بازیکنانی است که توانایی خود را اثبات کنند و نشان دهند لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را داشته‌اند، همه تیم ما روز چهارشنبه یکی خواهند شد و با هواداران همدل خود، همه با هم به دروازه اف‌سی‌سئول حمله خواهیم کرد.

قضاوت دیدار استقلال و اف سی سئول بر عهده محمدابراهیم القندی از عربستان است ضمن اینکه کمک های او در این دیدار از عمان و عربستان است.

تلاش برای بازگرداندن جباری

اما در‌ آستانه این بازی مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیات مدیره باشگاه هم تصریح کرد: حق ما در بازی رفت مقابل اف‌سی سئول برد بود، در واقع بازی را استقلال انجام داد و آنها گل زدند. به هر حال امیدوارم این تیم بتواند در بازی برگشت در تهران نتیجه دلخواه خود را کسب کند.

وی همچنین از تلاش خود برای بازگرداندن مجتبی جباری به استقلال خبر داد و گفت: جباری جزئی از خانواده استقلال است. البته باید در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده و طی جلساتی موضوع را دنبال کنم. تاکنون در این زمینه صحبتی نکرده‌ایم، اما پیگیر این موضوع خواهیم بود، البته برای حضور جباری در استقلال باید در نیم فصل اقدام کنیم، زیرا وی بازیکن سپاهان است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: ما به بازگشت مجتبی جباری به استقلال علاقه‌مندیم اما باید راهکار قانونی آن وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش فارس که با توجه به اختلافات علی فتح‌الله‌زاده و مجتبی جباری، احتمال رایزنی شما با مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور مجتبی جباری در این تیم وجود دارد، اظهار کرد: بله، پیگیری خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها