پسرپورعرب با اشاره به سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب گفت: وضعیت جسمانی پدرم روز به روز بهتر می شود و خوشبختانه بیمارستان هم نبوده و در منزل از ایشان مراقبت می کنیم .
کد خبر: ۶۰۱۷۸۲
پسر پورعرب: پدرم بیمارستان نبود و مشکلی ندارد

به گزارش سینما پرس، روز گذشته در خبرها آمده بود که ابوالفضل پورعرب سوپراستار سینمای ایران در دهه 70 راهی بیمارستان شد و به لحاظ جسمی توانایی حضور در فیلم سینمایی «کلاشینکف» را ندارد که پوریا پورعرب پسر ایشان در گفت و گویی حضور ایشان در بیمارستان را رد کرد.

پسر پورعرب در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس درباره وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدرم مشکلی ندارد و خوشبختانه بیمارستان هم نبوده  و در منزل از ایشان مراقبت می کنیم .

وی درادامه گفت: ایشان به تازگی سفری به مشهد داشتند که در حال حاضر بازگشتند و در تهران به سرمی برند .

پوریا پورعرب با تاکید بر بهبود وضعیت جسمانی پدرش گفت: وضعیت جسمانی ایشان روز به روز بهتر می شود و مشکل خاصی ندارند در منزل از ایشان مراقبت می کنیم، ایشان ورزش می کنند و از عکس هایی که از پدرم منتشر شده است وضعیت جسمانی شان بسیار مساعد شده و سلامتی را می توان در چهره ایشان هم شاهد بود.

وی درباره آمادگی جسمی پورعرب برای حضور در فیلم «کلاشینکف» گفت: وضعیت ایشان مناسب است و مشکلی برای بازی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی ندارند و به لحاظ جسمی از عهده نقش ها برمی آیند.

وی در خاتمه تاکید کرد: باید مراقب هنرمندان باشیم و تنها پس از بیماری یا کهولت سن از آن ها یاد نکنیم . همیشه و در هر لحظه باید به فکر سرمایه های ملی کشور در رشته های مختلف باشیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها