آیا پسر این عکس را می شناسید ؟ او میلاد 16 ساله است که از شهریور سال گذشته گم شده است و خانواده اش و پلیس از شما می خواهند اگر او را دیده اید ، فورا به آنها اطلاع دهید.
کد خبر: ۶۰۱۷۷۰
میلاد را پیدا کنید

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 23 شهریور سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 166 لشگرک اعلام کرد که پسرش به نام «میلاد» (16 ساله) از خانه خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است.

پدر میلاد گفت:او  ساعت 20:30 دقیقه جمعه 22 شهریور  سال گذشته از خانه خارج شده و تاکنون مراجعه ای به منزل نداشته و هیچکدام از دوستان نیز اطلاعی از وی ندارند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه یکم با شناسایی دوستان میلاد با خبر شدند که میلاد به دوستانش گفته است قصد خارج شدن از ایران را دارد و دوستی افغانی به نام .. دارد که او نیز همزمان با میلاد ناپدید شده است.

از سوی دیگر پدر میلاد که از تصمیم پسرش بی خبر بود  به کارآگاهان گفت: پیش از اعلام شکایت به کلانتری، فردی با من تماس گرفت و عنوان داشت که میلاد نیاز به پول دارد و به این بهانه از من درخواست کرد تا برای تحویل دادن پول به منطقه ای در لواسان مراجعه نمایم اما زمانی که به آنجا رفتم خبری از این شخص نشد ، تصمیم گرفتم تا گم شدن میلاد را به کلانتری اطلاع دهم.

حالابا وجود تلاش های پلیس برای پیدا کردن میلاد هنوز خبری از او نیست و پلیس احتمال می دهد که او سعی کرده است به شکلی غیرقانونی از کشور خارج شود و حتی امکان دارد در این مسیر برای او حادثه ای رخ داده باشد و به همین علت اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اجازه دادگاه دستور انتشار تصویر او را دارد.

شما هم اگر اطلاعی از سرنوشت میلاد دارید با شماره  51055511 تماس بگیرید و  کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ  را  با خبر کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها