با تلاش ماموران پلیس آگاهی فارس، سارقان ایستگاه‌های مخابرات و تلویزیون در این استان دستگیر شدند و به 41 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۰۱۱۶۰

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیروس حیدری، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات از ایستگاه‌های مخابرات و تلویزیون در سطح شهرستان ممسنی استان فارس از جمله گیرنده‌های ایستگاه‌های تلویزیون، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با شروع تحقیقات و بررسی محل‌های سرقت، ماموران به مردی که در آن حوالی پرسه می‌زد، مشکوک شده و در بازرسی از کیسه‌ای که همراه داشت، یک عدد سیمچین، مقداری کابل برق و سه عدد سه‌راهی کشف کردند.

حیدری با بیان این‌که فرد دستگیر شده به پلیس آگاهی استان انتقال یافت، یادآور شد: متهم در بازجویی به سرقت دو دستگاه کولر گازی از ایستگاه تلویزیون شهرستان ممسنی با همدستی مرد دیگری به نام ع ـ س با یک دستگاه خودروی پژو اعتراف کرد.

 

اعتراف سارق حرفه‌ای

رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: در پی اعتراف مرد سارق، همدست او دستگیر شد. این متهم نیز علاوه بر اعتراف به همدستی با دیگر متهم پرونده، راز 11 فقره سرقت از ایستگاه‌های مخابرات و تلویزیون در شهرستان ممسنی و 30 فقره سرقت در شهرستان‌های کازرون، خانه زنیان شیراز، یاسوج، رستم، دشت ارژن، سپیدان، مرودشت، جاده جم و عسلویه، گچساران، فراشبند و بهبهان را با همدستی دو مرد به نام‌های «الف ـ م» و «ر ـ ک» برملا کرد.

وی با بیان این‌که در این زمینه سه خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از محل کسب آنها، تعداد 11 دستگاه کولر گازی اسپیلیت و معمولی، 48 باتری، 45 متر کابل برق، 3 عدد ترانس برق، یک عدد پمپ تلمبه‌های آبی کشاورزی و دو عدد موتور کولر کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها