کد خبر: ۶۰۱۰۲۷
جایزه «جراحی بینی» از طرف برنامه شبکه تهران/ مشروح «صرفا جهت اطلاع»

در صرفا جهت اطلاع این هفته از جوگیر شدن دکتر صالحی بخوانید تا ناجی شدن اندرانیک تیموریان والبته یک جایزه جالب .

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس کل بانک مرکزی این هفته پس از آنکه مقداری داشت قیمت ارز فروکش میکرد گفت نرخ فعلی دلار ( البته منظورش 2900 تومان بود ) نرخ کفه و بیشتر از این بعیده که بیاد پایین چون هیچ منطقی دراین رابطه نیست . آخه آقای سیف قیمتها این همه سربالایی رفت هیچکس نگفت دیگه بسه ، حالا که ارز یه تکونی خورده سریع می گید بسه دیگه پایین نیا . مگه وقتی قیمت ارز هی داشت می رفت بالا ، منطقی بود می گفتن حبابه ؟ حالا بذارید بیاد پایین جمال بی حبابشم ببینیم .

اول مهر و دستور نظامی در یک مدرسه دخترانه !

خیلی جالب بود . در یک مدرسه دخترانه مدیر مدرسه چنان دستور از جلو نظام ، خبر دار ، قدم رو ، نفر به پیش و ... میداد که انگار این خانم مدیر ،

مدرسه رو با رژه نیروهای مسلح اشتباه گرفته بود .

یک جایزه عجیب ، تازه آن هم در رسانه ملی .

میدونید جایزه چی بود ؟ یک جراحی بینی !

مجری برنامه سیب سرخ شبکه 5 گفت از طرف برنامه یک جراحی بینی هدیه میکنیم به یکی از عزیزانی  که مشکل بینی دارند و بعد اسم آن شخصی که برنده شده بود خواند . البته عمل زیبایی بینی اشکالی نداره ولی شما که دارید اینجوری تبلیغ می کنید اینم بگید که ما از این نظر رکور داریم تو دنیا . ضمن اینکه بینی ما ایرانیها چقدر مگه با بقیه دنیا فرق می کنه که اینقدر مشتاق زیبا سازی بینی شدیم .

امان از این افراط و تفریط . امان !

سفر رئیس جمهور به نیویورک در مجموع خدایی خوب بود اما این افراط و تفریط مثل همیشه ول کن ماجرا نبودند . یکطرف همه اش هشدار می داد که بدویید بدویید اصول اسلام و انقلاب داره از دست می ره !یک طرفم از خوشحالی داشت غش می کرد،  فرش قرمز آماده می کرد بندازه زیر پای آمریکاییها !

یعنی بعضیا کلا آمادگیشون برای اینکه سریع غش کنن از یه طرف خوبه، نمی شه متعادل باشن که .

یک آگهی اما صرفا جهت اطلاع ماشین بازا !

فراری 2012 ، 2000 تا کارکرد، چند اونوقت ؟ 8 و نیم میلیارد تومن . نبود ؟ کولر روشنه ها . قبلا لامبورگینی هم تو خیابون دیده شده بود .اما فراریه شماره گذاری ام  شده .

 

دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم تحویل نیروگاه بوشهر از روسها ، چنان جوگیر شده بود که عبارات جالبی میگفت : یادم میاد که 50 سال پیش روسیه که اتحاد جماهیر شوروی بود دست ما رو گرفت و با صنعت آشنا کرد و حالا روسیه ما رو با فناوریهای نو آشنا می کنه . دکتر پیشنهاد میکنیم  بعضی وقتا پای حرف مارگیرای حرفه ای بشینی بد نباشه .

یک خبر هم صرفا جهت استثناء .

ماجرا از این قراره که پیگیری خبرنگار ما درباره دو برابر کردن شهریه دانشجویان جدید دانشگاه پیام نور استثنائا با استقبال دانشگاه پیام نور روبرو شد وقائم مقام دانشگاه پیام نور در اقدامی شگفت انگیز اعلام کرد چون افزایش شهریه به اطلاع دانشجویان نرسیده ، قیمتها برگرده به شهریه سابق . خوبه ، یک جایی پیدا شد به دغدغه های مردمی خبرنگارا عکس العمل نشون بده ، حالا اگه مسئولان برای قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ و ....هم این دغدغه ها رو یه کوچولو جدی بگیرند بد نیست .

این هفته چند انتقاد توام با طنز هم چاشنی صرفا جهت اطلاع بود . اول اینکه در یک جایی جشنواره ایی  برگزار شده بود با کلی اهداف فرهنگی و ثانیا برای یادآوری دوران دفاع مقدس . اما اولا مسابقه آشپزی بود و ثانیا تصویری که پخش شد نه تنها اهداف فرهنگیش خیلی معلوم نبود بلکه کلی داور بودند که خودشون برای خوردن مسابقه گذاشته بودن .

 

نشان ابتکار هفته هم تعلق می گیره به بچه های آتش نشانی یکی از شهرها که  برای نجات گربه ای  که رفته بود بالای درخت از تکنیک بریدن درخت استفاده کردند !

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها