بازگشت سرمربی ناکام جوانان به فدراسیون کفاشیان!

فدراسیون فوتبال کشورمان در نظر دارد با تشکیل تیم فوتبال زیر 23 سال از اکبر محمدی به عنوان سرمربی این تیم استفاده کند.
کد خبر: ۶۰۰۰۷۶
بازگشت سرمربی ناکام جوانان به فدراسیون کفاشیان!

به گزارش جام جم ورزشی، چندی قبل بود که فدراسیون فوتبال با صدور یکی دیگر از احکام عجیب و غریب خود، اهالی فوتبال را غافلگیر و هومن افاضلی را به عنوان مدیرفنی تیم امید معرفی کرد. افاضلی که سابقه چندانی از کار در تیم های باشگاهی ندارد، با حضور مربیان کروات درایران به خصوص برانکو ایوانکوویچ خود را به تیم ملی فوتبال نزدیک کرد و در نهایت به عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی نشست و چند صباحی دستیار علی دایی شد.
حالا پس از ماجرای افاضلی، از فدراسیون فوتبال خبر می رسد که مسئولان درنظر دارند طی روزهای آینده حکمی دیگر را صادر کنند؛ حکمی که بر اساس آن اکبر محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان، هدایت تیم زیر 23 سال ایران را عهده دار می شود.  
خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد که فدراسیون نشین ها به فکر تشکیل تیم زیر 23 سال افتاده اند و از همین رو اکبر محمدی را برای هدایت این تیم در نظر گرفته اند تا وی پس از چند ماه خانه نشینی، مجددا با فدراسیون علی کفاشیان همکاری داشته باشد.
تیم زیر 23 سال ایران متفاوت از تیمی است که هدایت آن با علیرضا منصوریان است؛ نام این تیم زیر 21 سال است و هم اکنون نیز برای حضوری قدرتمند در مسابقه های مقدماتی المپیک 2016 آماده می شود.
اکبر محمدی در آخرین دوره مسابقات جوانان قهرمانی آسیا، سرمربی تیم ایران بود اما در نهایت با شکست برابر کره جنوبی انتقادات زیادی را به جان خرید و مجبور به کناره گیری شد.
پیش از این گفته می شد فریدون معینی بزرگترین حامی اکبر محمدی در فدراسیون فوتبال است اما حالا که دیگر معینی سمتی در کمیته جوانان ندارد، محمدی بازهم علاقه مندان خاص خود را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها