مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست گفت: بر اساس این لایحه دختران و زنان بدون شوهر بالای ۳۰ سال در صورت داشتن شرایط ویژه می‌توانند سرپرست کودک شوند.
کد خبر: ۵۹۹۸۹۰
 

به گزارش جام جم سرا به نقل از فارس- مهدی زهرایی با اشاره به اینکه لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست پس از گذراندن جلسات متعدد بین نمایندگان مجلس (کمیسیون اجتماعی)، شورای محترم نگهبان و سازمان بهزیستی کشور به تصویب رسید، اظهار کرد: لایحه اشاره شده دارای ۳۸ ماده است که پس از مطرح شدن لایحه، شورای نگهبان به ۶ ماده از آن ایراد گرفت.

وی تصریح کرد: پس از مشخص شدن ایرادات شورای نگهبان، سازمان بهزیستی اقدام به رفع ایرادات کرد و در‌‌نهایت ۵ ایراد از ۶ ایراد شورای نگهبان را برطرف کرد.

زهرایی ادامه داد: در‌‌نهایت و پس از برگزاری جلسات متعدد یک ایراد گرفته شده هم برطرف شد و در‌‌نهایت لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست به تصویب رسید.

وی با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست و ایراد گرفته شده از سوی شورای محترم نگهبان افزود: در ماده ۲۲ لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست ایراداتی بود که برطرف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سی سی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
۰
۰
سلام .خبر خوبی بود..................
علیزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
۰
۰
اگر نیازهای جنسی بازهم نادیده گرفته شود و ازدواج موقت بعنوان راه‌حلی الهی تحقیر گردد همین قانون به سوءاستفاده‌جنسی از كودكان خواهد انجامید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها