«روز از نو» با حسین رفیعی در اولین روز مهر

کد خبر: ۵۹۹۷۲۲
«روز از نو» با حسین رفیعی در اولین روز مهر

حضور حسین رفیعی و عبدالله روا در برنامه روز از نو قطعی شد. تهیه کننده برنامه روز از نو گفت: این برنامه از شنبه تا چهارشنبه با حضور حسین رفیعی و عبدالله روا به روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، رضا داستانی، با اعلام این خبر گفت: مجری برنامه اولین روز از ماه مهر ،حسین رفیعی است که با حضور او در برنامه اوقات خوشی برای مخاطبین عزیز رقم می خورد.

داستانی  افزود : برنامه روز از نو شامل آیتم های مختلفی است که سعی شده در این بخش ها به موضوعات مختلفی که خانواده ها با آن سروکار دارند پرداخته شود. با این هدف آیتم های مختلفی برای برنامه در نظر گذفته شده که در انها با حضور کارشناس مخصوص آن موضوع به گفت و گو می پردازیم.

این تهیه کننده درباره موضوعات مختلف روز از نو و زمان پخش انها گفت:شنبه ها، دکتر اعظم فعال به بحث پیرامون خلاقیت کودکان می پردازد. یکشنبه ها، بازیهای آپارتمانی با حضور کارشناس برنامه مهرداد نظام آبادی بررسی می شود.

دوشنبه ها به معرفی کتاب توسط فرید الدین حداد عادل اختصاص دارد. همچنین در بخش آشنایی با طب سنتی، دکتر مهدی فهیمی به معرفی یکی از گیاهان دارویی می پردازد.

سه شنبه ها به طب سالمندی و چهارشنبه ها به بازآموزی آداب اجتماعی اختصاص دارد.

وی افزود : از بخش های روزانه این برنامه " کافه خبر" است که همکاران ما تلاش می کنند تا خبرهای به روز و کاربردی را به اطلاع مردم رسانده و هر روز یک یا دو موضوع مهم را پیگیری کنند . همچنین در بخش "یکی بود یکی نبود" با اجرای سهیل محزون، این هفته با توجه به هفته دفاع مقدس، خاطرات جنگ از زبان  و دیدگاه خود مخاطبان روایت می شود.

داستانی خاطرنشان کرد: در این برنامه سعی کرده ایم لحظه های خوشی را در اغاز روز برای مخاطبان شبکه دو رقم بزنیم.

برنامه صبحگاهی روز از نو کاری از گروه اجتماعی شبکه دوسیماست که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 روی آنتن تلویزیون می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها