صوفی در اختتامیه جشنواره رادیو خبر داد:

تولید بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه رادیویی

دقایقی پیش رادیو اینترنتی دفاع مقدس با حضور محمد حسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۹۶۲۶
شبکه رادیویی جوان بهترین شبکه رادیویی شد / افتتاح رسمی رادیو اینترنتی دفاع مقدس

  دقایقی پیش سایت اینترنتی دفاع مقدس با حضور محمد حسین صوفی معاون صدا افتتاح شد و در ادامه این مراسم ایینانلو مجری این مراسم با اشاره به بهترین شبکه های رادیویی افزود: در خصوص برنامه های پخش شده درماه مبارک رمضان و عید سعید فطر امروز بهترین شبکه های رادیویی و گویندگان، تهیه کنندگان در حضور معاون صدا معرفی می شوند.
بنابر این گزارش شبکه رادیویی جوان مقام نخست را کسب کرد که در این مراسم از احمد پور مدیر این شبکه رادیویی تقدیر شد و به دنبال آن شیخ محمدی مدیر شبکه رادیویی ایران مقام دوم و حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیر شبکه رادیویی معارف مقام سوم را کسب کردند.  
 
در ادامه این مراسم در برنامه های روتین پخش شده از شبکه های متفاوت رادیویی ، شبکه رادیویی دانش با برنامه مشرق جان، به تهیه کنندگی و سر دبیری آتی جان افشار مقام اول را بدست آورند و در ادامه شمسی فضل اللهی و امیر نوری به عنوان بهترین گوینده به ترتیب از شبکه های جهانی صدای آشنا و نیز شبکه رادیویی کتاب برگزیده و تقدیر شدند.  
 
بنابر این گزارش در برنامه های روتین ناهید گودرزی از شبکه جهانی صدای آشنا به عنوان بهترین سر دبیر و تهیه کننده و شهرام زین العابدین به عنوان بهترین سردبیر برنامه صبح و زندگی رادیو سلامت، اکبر کتابدار کارشناس برنامه ماه نو از رادیو ایران و علی اکبر طاهری بهترین صدابردار برنامه صبح و زندگی رادیو سلامت انتخاب و برگزیده شدند.  
 
در ادامه این مراسم فاطمه آل عباس به عنوان گوینده برتر برنامه خانه و خانواده رادیو ایران نیز برگزیده و تقدیر شدند.  
 
بنابر این گزارش محمد حسین صوفی معاون صدا از تولیدات شبکه های متفاوت رادیویی از جمله معارف رونمایی کردند و از سایت اینترنتی دفاع مقدس را با حضور مدیران و عوامل برنامه ساز شبکه های رادیویی افتتاح کردند.  
 
در پایان این مراسم از میهمانان حاضر تقدیر و پذیرایی به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها