
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از مانا، وزیران عضو شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه 27 شهریور به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی، مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره جدید سازمان های مناطق آزاد کیش و قشم معرفی کردند.
در این تصویب نامه که به امضاء «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور رسیده است آقایان «علی اصغر مونسان» به عنوان «مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش» و «شهریار مشیری» به عنوان «مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم» تعیین شده اند.
مونسان و مشیری به ترتیب جایگزین علیرضا عامری و اسفندیار حیدری پور شدند.
این تصویب نامه به تأیید رییس جمهور رسیده است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند