حامیان غربی تروریست‌های سوری هم شوکه شدند

انتشار عکس های هولناک بریده شدن سر یک نظامی سوری به دست تروریستها در مجله تایم، حامیان غربی تروریست های سوری را هم شوکه کرد.
کد خبر: ۵۹۶۸۳۸
حامیان غربی تروریست‌های سوری هم شوکه شدند

به گزارش پرس تی وی، مجله تایم به تازگی تصاویری را از اقدامات هولناک شورشیان سوریه منتشر کرده است که در آنها می توان دید که شورشیان، چگونه سر یک سرباز ارتش این کشور را می برند.

انتشار تصاویر مرتبط با این جنایت هولناک که نزدیک شهر حلب سوریه رخ داده، مردم دنیا را شوکه کرده است. شورشیان سوریه، قبل از بریدن سر این سرباز، چهار نفر دیگر را نیز در همان روز اعدام کرده بودند.

گفته می‌شود یکی از نظامیان ارتش سوریه کوشیده است از مهلکه بگریزد، اما شورشیان او را احاطه کرده اند. عکاسی که با تهیه این تصاویر، وحشی گری را در جنگ های داخلی سوریه به تصور کشیده است، از بیم تلافی جویی مخالفان دولت سوریه، نام خود را فاش نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
۰
۰
خداوند لعنتشان كند
ناm
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
۰
۰
اگر امروز فكری به حال این وضعیت نكنیم فردا سراغ ما هم خواهند آمد،چرا كاری نمیكنیم،اینان به كودكان و زنان هم رحم نمیكنند.تنها راه نجات منطقه از این وضع این كه روز خوش كشورهای عربستان و بعضی كشورهای منطقه رو كه به خاطر امنیتی كه دارند و همین امر باعث گستاخی و تاخت و تازشون شده را سیاه كنیم،نباید لحظه ای آرامش برای سران عرب منطقه بگذاریم،باید كشورهاشون رو نا امن كرد تا دیگه جرات تجزیه و به فكر تعدی به دیگر كشورها نیفتند
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
۰
۰
اگر دول غربی این واقعیت ها انكار می كنند پس چرا شما ای ملتهای غربی هنوز ساكتید .... آیا اگر یك هزارم این وحشیگری ها در اروپا یا آمریكا یا اسرائیل رخ می داد هنوز دول غربی و رسانه های غربی بی تفاوت بودند ؟ آیا چون جنگ در كشور ما رخ نداده و ملت سوریه هم نژاد ما نیستند توجیه خوبی است كه ما ساكت و بی تفاوت باشیم؟ آیا آنها مثل ما انسان نیستند ؟ آیا سران كشورهای عربی و تركیه كه مستقیما از گروههای تروریستی حمایت می كنند فردای روز قیامت جواب هزاران سر انسان زنده بریده شده به دست گروهای حامی خودشان می دهند ؟ آیا این دنیا ارزش این همه جنایت را دارد ؟ آیا...

نیازمندی ها