رادیو به طنازان جوان جایزه داد

کد خبر: ۵۹۴۹۶۹
رادیو به طنازان جوان جایزه داد

مراسم اختتامیه سومین مسابقه طنز جوان، عصر دیروز با قدردانی از برگزیدگان و نفرات برتر در استودیوی شماره یک رادیو جوان برگزار شد.

به گزارش جام‌جم، در این مراسم که با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا رسانه ملی، احمدپور مدیر رادیو جوان، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو ورزش، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون و جمعی از علاقه‌مندان این شبکه برگزار شد، هشت نفر از راه یافتگان به مرحله پایانی این مسابقه به ارائه آثار خود پرداختند. در ادامه این برنامه نیز هیات داوران متشکل از بهنام تشکر بازیگر تلویزیون، امیرمهدی ژوله نویسنده و بزرگمهر حسین‌پور نویسنده و روزنامه‌نگار به‌‌داوری این آثار پرداخته و در نهایت سه اثر برتر را انتخاب کردند.

فریبا زمانی، حسام روزبهی و بشیر اسماعیلی به ترتیب نفرات اول تا سوم این مسابقه شناخته شدند، و از آنها قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم به مناسبت هشتمین سال تولید و پخش برنامه رادیویی توپ از شکوفه موسوی تهیه‌کننده، شاهین شرافتی مجری و مهدی استاداحمد نویسنده این برنامه با اهدای جوایزی قدردانی شد.

صوفی، معاون صدای سازمان صدا و سیما در حاشیه این مراسم با اشاره به رویکرد رادیو در تولید آثار طنز، به خبرنگار ما گفت: ملت ایران ادبیاتی بسیار غنی و قوی دارد و یکی از مصادیق این ادبیات حوزه طنز است و از آنجا که رادیو مردمی‌ترین رسانه محسوب می‌شود، همواره سعی کرده‌ایم نگاه ویژه‌ای به مقوله طنز داشته باشیم و نسبت به تولید و پخش این‌گونه برنامه‌ها اقدام کنیم. از این‌رو شبکه‌های مختلف رادیویی به مناسبت‌های گوناگون به پخش این نوع آثار اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: توسعه برنامه‌های طنز در تمامی شبکه‌ها از رویکردهای رادیوست زیرا طنز بسیار امیدآفرین و شادی بخش است. البته طنز مطلوب طنزی است که ریشه در تاریخ و تمدن ایرانی و اسلامی کشور داشته و در جهت همبستگی و وحدت باشد و از تخریب قومیت‌ها و دستجات پرهیز کند. با این رویکرد، تمامی شبکه‌های رادیویی در طول شبانه روز و بخصوص در پایان هفته به پخش این‌گونه آثار می‌پردازند و این رویکرد در آینده نیز روندی افزایشی خواهد داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها