خیابان ستاره در یاخچی آباد به نام شهید علی رضایی مزین شد

با حضور خانواده معزز شهید علی رضایی عدل ، شهردار ناحیه 4 و اعضای شوارایاری محله یاخچی آباد و جمعی از شهروندان این محله ، طی مراسمی خیابان ستاره به نام آن شهید والا مقام نامگذاری و نصب پلاک شد.
کد خبر: ۵۹۱۵۵۸
خیابان ستاره در یاخچی آباد به نام شهید علی رضایی مزین شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 سید محمد حسین فتحی مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان بعنوان اصلی ترین وظیفه  سرلوحه کارمان  است و بسیار خرسندیم که توانستیم با نامگذاری هفتصدو هفتادوسومین معبر در منطقه 16 به نام یکی دیگر از شهیدان گرانقدر ، گامی هرچندکوچک در این راستا برداریم .

شهید علی رضائی عدل در سال 1369 در سن 19 سالگی و در سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد .

بازدید شهردار منطقه 16 از خانواده معظم شهدا در محله جوادیه

در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم و معزز شهداء، مهندس سید محسن اسدی  شهردار منطقه از خانواده های شهیدان محمدعلی ترچانی و ابوالفضل صحرایی در محله جوادیه رفت.

شهردار منطقه هدف از این دیدارها زنده نگاه داشتن یاد شهدای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان نمود و گفت: چنین دیدارهایی را باز در برنامه کاری خود داریم و امیدواریم که این فرهنگ بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی بر بازدید از خانواده شهدا و جانبازان تأکید کرد و گفت: بازدید از خانواده شهدا علاوه بر ادای دین گام بسیار مؤثری در جهت شناخت از مسئولیتی است که بر عهده ما واگذار شده تا بتوانیم پاسدار شایسته ای برای حفظ ارزش های دینی و انسانی باشیم.

در این دیدارها با اهدای هدایایی به رسم یادبود از خانواده گرانقدر شهدا تقدیر شد.

شهید محمد علی ترچانی در سال 1360 و در سن 54 سالگی در بستان و شهید ابوالفضل صحرایی سال 1361 در سن 22سالگی در عین خوش  به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها