خلعتبری آخر هفته در تمرینات پرسپولیس

در حالی که هنوز شک و تردید های زیادی نسبت به پرسپولیسی شدن محمدرضا خلعتبری وجود دارد گفته می شود این بازیکن آخر هفته به ایران می آید تا تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کند.
کد خبر: ۵۹۰۶۵۸
خلعتبری  آخر هفته در تمرینات پرسپولیس

به گزارش سایت جام جم ورزشی، پس از توافق پرسپولیس و عجمان بر سر مبلغ قرار داد خلعتبری و تخفیفی که اماراتی ها به باشگاه قرمز پوش تهرانی داده اند این بازیکن آخر هفته تمریناتش را با پرسپولیس آغاز می کند، این در حالیست که هنوز هیچ چیز به طور کامل قطعی نشده است.

مدیربرنامه های این بازیکن گفت:"توافق های لازم بین  طرفین انجام شده و فقط بر سر نوع پرداخت مبلغ رضایتنامه بین دو طرف کمی اختلاف است که آن هم طی یکی دو روز آینده برطرف می‌شود. عجمانی‌ها اصلا اذیت نکردند و ما کاملا با آن‌ها یک همکاری فوتبالی داشتیم. »

وی همچنین یادآور شد: « در این قرارداد باشگاه پرسپولیس ضرر نمی‌کند. فراموش نکنید که خلعتبری با عجمان قرارداد دو ساله به ارزش 7 و نیم میلیارد تومان داشت اما ما در سال جام جهانی قرار داریم و هیچ بازیکنی وجود ندارد که حضور در جام جهانی را به همراه تیم ملی کشورش از دست بدهد. خلعتبری هم از این قاعده مستثنی نیست و دوست دارد با تیم ملی مسافر برزیل باشد. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها