اعلام محدودیتهای ترافیکی تعطیلات آخر هفته

پلیس راه با صدور اطلاعیه ای محدودیتهای ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۰۲۴۴
اعلام محدودیتهای ترافیکی تعطیلات آخر هفته
به گزارش جام جم آنلاین، در اطلاعیه پلیس راه آمده است تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14روز جمعه تا ساعت 2 روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است  وبا اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30روز جمعه تا ساعت2 بامداد روز شنبه از  15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز  

تردد  تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع می باشد و تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین ازساعت 6تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزجمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان – زابل

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت20 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره1- پلیس راه استان البرز موظف است طوری برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیر کبیر(شروع ساعت محدودیت)نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

تبصره2- پلیس راه استانهای البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت،وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو ودیگری در انتها قرار دارد اسکورت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها