آمادگی پلیس برای انتقال پروازهای حج تمتع به فرودگاه امام (ره)

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، از آمادگی کامل پلیس فرودگاه برای انتقال پروازهای حج تمتع از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: برخلاف اظهارات مسئولان حج و زیارت، پلیس از این موضوع استقبال می‌کند.
کد خبر: ۵۹۰۰۳۰
آمادگی پلیس برای انتقال پروازهای حج تمتع به فرودگاه امام (ره)

به گزارش فارس، سرهنگ حسن مهری، افزود: پلیس فرودگاه‌های کشور سالهاست که پیگیر انتقال اعزام حجاج بیت الحرام از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه حضرت امام (ره) است.

وی گفت: اعزام زائران بیش از 11 استان کشور از فرودگاه مهرآباد، مشکلات عدیده‌ای برای بدرقه کنندگان، استقبال کنندگان و همچنین مسافران پروازهای داخلی ایجاد می‌کند، از این رو پلیس ملزم به ارائه خدمات به مسافران و تردد کنندگان در فرودگاه است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به انتشار خبری از سوی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت مبنی بر مخالفت پلیس فرودگاه‌های کشور با اعزام زائران از فرودگاه حضرت امام (ره)، اعلام کرد: این مطلب صحت ندارد و پلیس در این زمینه هیچگونه مخالفتی را اعلام نکرده است؛ دستگاه‌های ذیربط متصدی فراهم کردن امکانات و تجهیزات در شان زائران و مردم هستند.

سرهنگ مهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس فرودگاه های کشور از آمادگی لازم برای اعزام زائران از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) دارد، به سایت پلیس گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور با تمام توان، نیروی انسانی و امکانات از آمادگی کامل برخوردار بوده و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها