قاتل دخترش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد

اختلافات خانوادگی رنگ خون گرفت

مرد جنایتکار که به علت اختلافات خانوادگی همسر و دخترش را به قتل رساند با شلیک پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۶
اختلافات خانوادگی رنگ خون گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد امروز وقوع درگیری میان زن و شوهر جوانی که در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در خیابان امام موسی صدر زندگی می کردند باعث شد تا شوهر این زن جوان که در حالت روحی - روانی مناسبی قرار نداشت، دست به جنایتی هولناک بزند.
 
 این فرد به هویت «مازیار . ق» (35 ساله) که به علت اختلافات خانوادگی با همسرش درگیر شده بود، همسر و دخترش را مجروح و در ادامه دختر پنج ساله اش به نام «مهلا» را از پنجره به بیرون پرتاب می کند.

در حالیکه «مازیار» قصد داشت تا پس از ارتکاب اولین جنایت از محل متواری شود، در داخل راه پله های ساختمان با صاحبخانه خود به نام «اعظم» که به همراه دو فرزندش به نام های «علی . ش» (15 ساله) و «بهاره . ش» (هفت ساله) در راه پله ی ساختمان حضور داشت درگیر و هر سه نفر آنها را نیز با چاقو مضروب می کند که به علت شدت جراحت های وارد شده، دختر هفت ساله صاحبخانه نیز فوت می کند.

با وقوع دو جنایت و در شرایطی که متهم قصد داشت تا همچنان از محل جنایت متواری شود، مأموران گشت کلانتری 116 مولوی که از طریق مرکز فوریت های پلیسی در جریان خبر درگیری منجر به جنایت و پرت شدن دختربچه پنج ساله از طبقه دوم ساختمان قرار گرفته بودند، در محل حاضر می شوند.

با وجود حضور مأموران در محل و در شرایطی که متهم قصد داشت با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن مأموران کرده تا از محل متواری شود، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داده  وی را دستگیر و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که در بازرسی از محل وقوع جنایت هیچگونه موادمخدری کشف نشده اما برابر تحقیقات اولیه مشخص شده است که متهم در زمان جنایت در حالت روانی مناسبی قرار نداشته و تحقیقات در این خصوص در مراحل اولیه و مقدماتی است اعلام کرد:«در حال حاضر همسر متهم به همراه دو مجروح دیگر (صاحبخانه و پسر صاحبخانه) جهت اقدامات درمانی در بیمارستان تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها