بیش از30 نفر کشته شده اند

سانحه مرگبار قطار در اسپانیا

یک قطار سریع السیر در شرق هند انبوه زوار هندویی را که از روی ریل ها عبور می کردند ، درو کرد و دستکم 37 نفر را کشت.
کد خبر: ۵۸۹۷۰۳
قطار زوار هندو را درو کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات هندی اعلام کردند که امروز دوشنبه  هنگامی که زوار هندو در حال عبور از روی ریل ها در ایالت بیهار در 200 کیلومتری شهر پاتنا مرکز این ایالت بودند یک قطار سریع السیر از راه رسید و آنها را درو کرد.

اس .کی .بهارادواج مسئول پلیس محلی گفت: در این حادثه دستکم 37 نفر کشته و دهها نفر مجروح شده اند. از تعداد دقیق قربانیان اطلاعی نداریم زیرا آنها را به بیمارستان های متعددی انتقال داده اند.

این مقام پلیس افزود: پس از حادثه زوار خشمگین به سوی قطار سریع السیر راجیا رانی حمله ور شده و واگن های آن را به آتش کشیدند. سپس ایستگاه راه آهن دهارهارا  را غارت و ویران کردند.

اس .کی .بهارادواج تصریح کرد: جمعیت خشمگین به رانندگان قطار حمله کردند. یکی از آنها زیر مشت و لگد و ضربات جمعیت خشمگین به قتل رسید و راننده دیگری به شدت مجروح شده که حال او بسیار وخیم است.

آرون مالیک رئیس راه آهن ایالت بیهار گفت: شش واگن قطار در آتش سوخته و ایستگاه راه آهن غارت شده است. کارکنان راه آهن از بیم کشته شدن همگی فرار کرده اند.

یک مقام راه آهن گفت:  زوار هندو نمی دانستند که ممکن است قطاری از روی یکی از سه ریل ایستگاه عبور کند. دو قطار در ایستگاه دهارهارا توقف کرده بودند و مسافران آنها  پس از پیاده شدن از عرض ریل ها عبور می کردند که قطار سریع السیر راجیا رانی اجازه عبور از ایستگاه را یافت.

براساس یک گزارش رسمی سال 2012 میلادی، سالیانه  حدود 15 هزار نفر فقط هنگام عبور از عرض ریل های راه آهن در هند کشته شده اند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها