با شیادان، خیانتکاران و نفرت انگیزترین های چمن سبز آشنا شوید

منفورترین فوتبالیست های دنیا! / تصاویر

انتخاب محبوب ترین فوتبالیست های دنیا اتفاقی معمول است اما هنگامی که پای انتخاب منفورترین فوتبالیست های دنیا به میان می آید ماجرا عجیب می شود.
کد خبر: ۵۸۹۵۵۰
منفورترین فوتبالیست های دنیا!  / تصاویر

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ سایت اسپورت نیوز (asportsnews.com) اخیرا فهرستی از بازیکنانی تهیه کرده که در 10 سال اخیر به مدت طولانی و یا فقط یک بازه زمانی کوتاه مدت به چهره هایی منفور نزد هواداران تبدیل شدند. عجیب تر اینجاست که در این فهرست 10 نفره نام بازیکنانی به چشم می خورد که اکنون محبوب هستند اما در گذشته بنا به دلایلی منفور هواداران یک تیم و یا یک باشگاه شدند. در ادامه با 10 فوتبالیست منفور 10 سال گذشته بیشتر آشنا می شویم:

1- جان تری (انگلیسی)

او منفور ترین فوتبالیست 10 سال اخیر است هر چند سایت اسپورت نیوز اعتقاد دارد او منفورترین در تاریخ است! از حضور در کلوپ های شبانه ، پارک خودرو در جایگاه ویژه معلولین و توهین های نژاد پرستانه اش که بگذریم به خیانت بزرگ او به همسرش می رسیم. کاپیتان خیانت کار چلسی با نامزد یکی از هم تیمی هایش ارتباط برقرار کرد تا به چهره بسیار منفوری تبدیل شود.

2- جوی بارتون (انگلیسی)

این بازیکن در کویینز پارک رنجرز بازی می کند. جو بارتون دومین بازیکن منفور 10 سال اخیر به شمار می رود. او که به پسر بد فوتبال انگلیس شهره پیدا کرده است به عنوان نماد بازی کثیف در حین بازی هم شناخته می شود. مطبوعات انگلیسی به او جنایتکار هم می گویند. بارتون به دفعات کارت قرمز گرفته وبا تکل های خشنش بازیکنان زیادی را مصدوم کرده است. بارتون به دلیل بازی های خطرناک خود بارها از حضور در میادین محروم شده است.

3- لوییس سوارز (اروگوئه ای)

سومین منفور 10 سال اخیر فوتبال از آمریکای لاتین می آید: لوییس سوارز. این مهاجم هم اکنون در لیورپول بازی می کند. در پرونده این بازیکن تکنیکی و گلزن اما منفور می توانید انواع مختلفی از درگیری ها، توهین های نژاد پرستی و بازی های کثیف را پیدا کنید. او به دلیل گاز گرفتن بازوی مدافع چلسی در فصل گذشته 10 جلسه از همراهی تیمش محروم شد اما این تنها بخشی از محرومیت ها و جنجال های این اروگوئه ای  است.

4- کارلوس توه س (آرژانتینی)

این آرژانتینی که به تازگی به یوونتوس پیوسته نیز چهارمین منفور 10 سال اخیر فوتبال است. توه س ابتدا به دلیل انتقال از وست هام به منچستریونایتد منفور هواداران وست هام شد که او را پول پرست می نامیدند. سپس او از من یونایتد به تیم رقیب یعنی منچستر سیتی رفت تا بیشتر منفور شود. انتقال به یوونتوس می تواند چهره منفور او را نزد هواداران فوتبال تعدیل کند.

5- اشلی کول( انگلیسی)

باز هم یک انگلیسی در فهرست منفورترین ها. این بازیکن که در چلسی بازی می کند به دلیل رسوایی های اخلاقی پی در پی و خیانت های زیاد به همسرش مورد تنفر قرار گرفت . با اینکه بازیکن بسیار خلاقی است اما هرگز محبوب هواداران نبوده است. کول با هواداران فوتبال هم ارتباط خوبی ندارد و در شبکه های اجتماعی مخالفانش را با واژه هایی بسیار رکیک خطاب قرار می دهد.

6- کریستیانو رونالدو( پرتغال)

خیلی عجیب است اما باید پذیرفت او هم در لیست منفورترین بازیکنان 10 سال اخیر فوتبال قرار گرفته هر چند اکنون محبوبیت زیادی دارد. زمانی که او برای جدایی از منچستر یونایتد و پیوستن به رئال مادرید اصرار می ورزید چهره نفرت انگیزی نزد هواداران پیدا کرد.

7- رایان گیگز( ولزی)

اسطوره 40 ساله منچستریونایتد که هنوز قصد آویختن کفش هایش را ندارد بسیار مورد احترام بود و یکی از محبوب ترین های تاریخ منچستریونایتد به شمار می رفت اما افشای خیانت باور نکردنی او همه چیز را خراب کرد. ارتباط نامشروع این بازیکن با همسر برادرش بزرگ تر از هر خبر مهم دیگر ورزشی و سیاسی در انگلیس بود. برادر رایان پس از فاش شدن این جنجال گفت که هرگز این سگ کثیف را نمی بخشد. گیگز به سرعت نفرت انگیز ترین بازیکن شد اما سه ماه بعد از آن جنجال وقتی با چهره ای در هم شکسته و پیر در یک کنفرانس خبری ظاهر شد همه به این نتیجه رسیدند که او به  اندازه کافی تاوان پس داده است. گیگز هنوز در منچستر بازی می کند اما آن ننگ تاریخی هرگز فراموش نمی شود. 

8- دانی آلوس (برزیلی)

این مدافع برزیلی به دلیل تکل های بی رحمانه اش در لیست منفورترین های 10 سال اخیر قرار گرفته است. آلوس به کرات بر روی پای مهاجمان حریف تکل می رود و به هیچ کس رحم نمی کند. حتی هواداران بارسلونا هم او را دوست ندارند و حتی از او منتفر هستند. او با تکل های بی رحمانه اش که بازیکنان زیادی را مصدوم کرده در رده هشتم منفورترین ها قرار گرفته است.

9- اشلی یونگ (انگلیسی)

یکی دیگر از اعضای باشگاه منفورترین های باز هم انگلیسی است. یونگ که در منچستر یونایتدبازی می کند به نام شیاد بزرگ هم شناخته می شود چرا که استعداد شگفت انگیز برای فریب داور و گرفتن پنالتی به نفع تیم خود دارد. او از زمانی که به منچستریونایتد پیوسته تا به حال 11 پنالتی با فریب داور برای تیمش گرفته است. او در فوتبال انگلیس چهره بسیار منفوری است.

10- نیگل دی یونگ (هلندی)

تنها هلندی لیست منفورترین ها اکنون بازیکن آث میلان است. این بازیکن نیز تکل های بسیار بی رحمانه و ناجوانمردانه ای انجام می دهد که منجر به مصدومیت بازیکنان زیادی شده است. علیرغم محرومیت ها او هنوز به شیوه قبلی بازی کردن خود ادامه می دهد. دی یونگ به دلیل همین تکل های خطرناک تا به حال بازیکنان زیادی را خانه نشین کرده است از جمله استورات هولدن و حاتم بن عرفا.

با منفورترین فوتبالیست های خارجی آشنا شدید، اما به نظر شما در میان فوتبالیست های ایرانی چه کسی از همه منفورتر است؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
به نظر بنده درمیان بازیكنان ایرانی منفورترین بازیكن فوتبال حنیف عمران زاده است.
یك
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
محمد نوری و قاسم دهنوی مخصوصا قاسم دهنوی
بهنام ح
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
علی كریمی منفورترین بازیكن ایران است بیخودی ازش تعریف می كنند واسه همین مغرور شده است
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
فرهنگ وادب ایرانی با همه فرق می كند لطفا این رسم غلط را در ایران تبلیغ نكنید همه بازیكنان ایرانی با اخلاق و دارای معرفت هستند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
نیك بخت واحدی
من
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
۰
۰
فوتبالیست هایی كه پول پرستن خیلی منفورن. حتما باید اسم ببرم؟!

نیازمندی ها