معاون سنجش، دانشگاه علمی کاربردی خبر داد:

ثبت ‏نام دوره‏ کاردانی فنی و حرفه‌ای از 27 مهر

با یک روز تاخیر

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی از امروز

مهلت ثبت نام داوطلبان متقاضی پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای مهرماه ۱۳۹۲ که قرار بود از 27 مرداد ماه آغاز شود، از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۹۵۴۴
ثبت نام کاردانی علمی کاربردی از امروز

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای مهرماه ۱۳۹۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساعت ۱۶ امروز، ۲۸ مردادماه آغاز می شود و در روز یکشنبه سوم شهریورماه پایان می پذیرد.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط و ضوابط پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۳۹۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز گذشته، ۲۷ مردادماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز نیز منتشر شده است.

پذیرش دوره‏ کاردانی فنی و دوره‏ کاردانی حرفه‌ای مهرماه ۱۳۹۲ در ۲۸۲ رشته، سه هزار و ۸۳۰ کدرشته محل، ۵۹۲ مرکز آموزش علمی کاربردی، ۳۱ استان و ۱۷۹ شهر در سراسر کشور با ظرفیت جذب ۱۴۶ هزار نفر انجام می‌پذیرد.

پذیرش در این دوره ها به صورت بدون آزمون و بر اساس معدل کل و نوع دیپلم با توجه به اولویت‌های بومی و غیر بومی، سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر انجام می‌شود و معافیت تحصیلی نیز به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها