شمارش معکوس برای آغاز شنا در دریای خزر

500 ناجی برای استقرار در سواحل دریای مازندران آماده شدند

ناجیان غریق سواحل مازندران افزایش یافت

همزمان با موج دوم سفر تابستانی، فرماندار نور به مسافران هشدار داد تا برای حفظ جان خود، تذکرات ماموران و ناجیان را جدی بگیرند.
کد خبر: ۵۸۸۲۱۹

به گزارش فارس، علی‌محمد در جلسه طرح سالم‌سازی دریای این شهرستان بر مشارکت همه دستگاه‌ها و فعال‌تر شدن آنان در دور دوم سفر تابستانی در اجرای طرح سالم‌سازی، حضور در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و دیگر اماکن عمومی برای رفاه حال مسافران و شهروندان تاکید کرد.

وی افزود: حضور نیروهای انتظامی و ناجیان غریق با لباس مصوب در محل اجرای طرح ضروری است و باید دقت شود در این امر از افراد با تجربه و مسئولیت‌پذیر استفاده و بکارگیری شود.

معاون فرماندار نور نیز در این جلسه از افزایش تعداد ناجیان غریق در سواحل و نقاط حادثه‌خیز خبر داد و گفت: با توجه به حذف ناجیان غریق در نقاط حادثه‌خیز در سال‌ جاری، فرمانداری نور برای حفظ جان مسافران با تعدادی از ناجیان غریق قرارداد منعقد و در نقاط حادثه‌خیز بکارگیری کرد.

احمد محمدی بر همکاری همه دستگاه‌های متولی تاکید کرد و افزود: نیروهای امدادی در کنار ناجیان غریق و انتظامی باید حضور مستمر داشته و فعال‌تر شوند.

وی ادامه داد: ناجیان غریق باید با لباس مصوب متحدالشکل در ساحل حضور داشته باشند تا همه بتوانند به راحتی آنان را شناسایی کنند و در صورت نیاز دسترسی داشته باشند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها