برگزاری آزمون ها در پنجشنبه و جمعه

آغاز توزیع کارت آزمون های کاردانی به کارشناسی و کاردانی نظام جدید

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز پنجشنبه 24 مرداد و آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در روز جمعه 25 مرداد برگزار می شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۶۳
آغاز توزیع کارت آزمون های کاردانی به کارشناسی و کاردانی نظام جدید

توزیع کارت ورودی این دو آزمون از امروز 22 مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری و اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی‌ناپیوسته):

آزمون داوطلبان گروه‌های آموزشی فنی و مهندسی و علوم پایه در صبح روز پنجشنبه 24 مرداد و آزمون داوطلبان گروه‌های آموزشی پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی در بعد از ظهر روز پنجشنبه 24 مرداد برگزار می شود.

براساس اعلام دفتر گسترش وزارت علوم، عنوان رشته «کتابداری و اطلاع‌رسانی» (کد517) گروه علوم انسانی در آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) به «علم اطلاعات و دانش‌شناسی» تغییر کرده است.

با توجه به اینکه فرصت زمان کافی برای توزیع کارنامه اولیه جهت انتخاب رشته داوطلبان وجود ندارد، لذا کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون شرکت می کنند می توانند از تاریخ 28 تا 31 مرداد برای انتخاب رشته محل های تحصیلی خود با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره2) که بر روی سایت سازمان قرار می گیرد نسبت به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی خود اقدام کنند.

آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی:

این آزمون برای 21 کد رشته امتحانی در صبح روز جمعه 25 مرداد و برای 20 کد رشته امتحانی در بعدازظهر جمعه 25 مرداد برگزار می شود.

داوطلبانی که علاقه‌مند به گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی هستند هم باید بر اساس ضوابط در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون مبلغ 29.000 ریال (29 هزار ریال) به عنوان وجه ثبت‌نام از طریق شبکه شتاب پرداخت کنند و سپس نسبت به ثبت اولویت‌های مورد نظر خود در بند 14 کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها