مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی محور سلطانیه – کتله‌‏خور

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان برای ساماندهی محور سلطانیه به کتله‏‌خور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۸۷۱۶۲
اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی محور سلطانیه – کتله‌‏خور

مسعود بیات امروز در گفت‏‌وگو با فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‏‌های مختلفی برای سال 92 در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال مالی 92 در استان زنجان محقق شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‏‌ریزی برای حلقه‌‏های مفقوده گردشگری در استان زنجان از مهم‎‏ترین اهداف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به شمار می‏‌رود، خاطرنشان کرد: در مجموع در سال‌جاری بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار به منظور ساماندهی و آسفالت محور گردشگری سلطانیه به کتله‏‌خور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 2 میلیارد تومان از مصوبات ویژه استان برای ساماندهی محور گردشگری سلطانیه به کتله‏‌خور در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: 2 میلیارد تومان اعتبار نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان برای آسفالت این محور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبارات مذکور برای محور سلطانیه به کتله‏‌خور انقلاب بزرگی در این بخش صورت می‏‌گیرد، ادامه داد: یک چهارم اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز برای تکمیل محور طارم به ماسوله اختصاص یافته است.

بیات یادآور شد: اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای محور طارم به ماسوله اختصاص یافته است و امیدواریم تا پایان سال مالی جاری این محور آماده بهره‌برداری برای طبیعت‌گردان شود.

بیات با اشاره به اینکه اقدامات لازم به منظور واگذاری سد خلیفه‌‏لو و منطقه گردشگری «شیت» در طارم به سرمایه‏‌گذاران انجام شده است، یادآور شد: با برنامه‌‏ریزی‏‌های صورت گرفته فاز نخست این دو منطقه گردشگری تا پایان سال 92 به بهره‏‌برداری می‏‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها