فدراسیون به بازیکنان قول داد ولی مشکل حل نشد

ماشین‌های میلیاردی ملی‌پوشان روی هوا!

دیوان عدالت اداری مصوبه جنجالی دولت را لغو کرد

هیات عمومی دیوان عدالت اداری به اتفاق آرا و بدون رای منفی مصوبه مجمع عمومی بانک مرکزی مبنی بر درآمد 74 هراز میلیارد تومانی از محل تغییر قیمت ارز را لغو کرد .
کد خبر: ۵۸۱۶۵۸
دیوان عدالت اداری مصوبه جنجالی دولت را لغو کرد

احمد توکلی نماینده تهران در مجلس و از شاکیان بانک مرکزی در پرونده شکایت مصوبه 74 هزار میلیاردی ، با اعلام این مطلب توضیح داد : جلسه هیات عمومی دیوان امروز دوشنبه با حضور بیش از 60 قاضی و به ریاست حجت الاسلام منتظری برگزار شد.

وی ادامه داد : در این جلسه شکات ، معاونان سازمان بازرسی و معاونان دیوان محاسبات حضور داشتند ، اما نمایندگان دولت به رغم دعوت و اعلام پذیرش آن ، حضور نیافته بودند.

به گفته توکلی بعداز طرح شکایت از سوی شکات ، قاضی ها سئوالات خود را از شکات و معاونان سزمان بازرسی و دیوان محاسبات پرسیدند و پس از سه ساعت بحث و بررسی بدون رای منفی مصوبه بانک مرکزی در تاریخ 92.3.12 را که در 92.4.9 تکرار شده بود را لغو کرد .

وی با بیان اینکه شکات درخواست اعمال ماده 20 دیوان عدالت را در خصوص این مصوبه داشتند ، خبرداد که دیوان عدالت طبق این ماده مقرر کرد از زمان تصویب این مصوبه بانک مرکزی، کسی حق اجرای آن را ندارد و مصوبه از همان تاریخ لغو شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها