رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه خود با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت‌وگو درباره دولت آینده و رای‌اعتماد مجلس به وزرای کابینه یازدهم را از محورهای این دیدار عنوان کرد.
کد خبر: ۵۸۱۵۳۸

غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ضرورت تعامل دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت نیز از دیگر محورهای این دیدار بود. وی یادآور شد: در این دیدار درباره مسائل مجلس و دولت آینده گفت‌وگو شد.

ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره مهمانان تحلیف

با نزدیک شدن به روز تنفیذ حکم و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب، حاشیه‌ها و مهمانان احتمالی این دو مراسم همچنان مورد توجه رسانه‌هاست.

دیروز خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه نوشت: مجلس هیچ برنامه‌ای برای دعوت از سیدمحمد خاتمی در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی ندارد و این تصمیم قطعی است.

اما خبرگزاری تسنیم نوشت سیدمحمدخاتمی، رئیس دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که آیا به مراسم تحلیف دعوت شده‌اید و شرکت خواهید کرد، تصریح کرد: هنوز فرصت آن نرسیده و دیر نشده است.

عبدالرضا مصری، عضو هیات رئیسه مجلس پیش از این در گفت‌وگو با جام‌جم گفته بود از سیدمحمد خاتمی هم برای حضور در مراسم تحلیف دعوت می‌شود و اگر او مایل به حضور در این مراسم باشد، مشکلی وجود ندارد.

بررسی «توهین یک نشریه به زنان چادری» در هیات نظارت بر مطبوعات

عضو هیات نظارت بر مطبوعات گفت: توهین مجله «بخارا» به زنان چادری روز دوشنبه(امروز) در هیات نظارت بر مطبوعات بررسی می‌شود و هرگونه تصمیم‌گیری درباره فعالیت این مجله به تشکیل جلسه هیات نظارت موکول می‌شود. به گزارش فارس، نشریه بخارا که به مدیریت علی دهباشی منتشر می‌شود، در آخرین شماره‌ خود و در قالب انتشار شعری از منصور اوجی به زنان چادری توهین کرده است.

عذرخواهی به دلیل یک مسابقه پیامکی

مؤسسه کلید طلایی پیرو برگزاری مسابقه پیامکی «اسوه عدالت» روی بستر ایرانسل به مناسبت هفته قوه‌قضاییه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سؤال پانزدهم مسابقه، بابت این اشتباه غیرعمد عذرخواهی کرد.

نام خلیفه دوم اهل سنت در این مسابقه پیامکی به عنوان یکی از گزینه‌های قاضیان منحرف در تاریخ ذکر شده بود. محمد‌قسیم عثمانی نماینده اهل سنت مردم بوکان در مجلس هم نسبت به اقدام اخیر شرکت ایرانسل بشدت انتقاد کرد و خواستار عکس‌العمل مناسب هیات رئیسه نسبت به این موضوع شد.

مرمت کاخ ساسانی توسط کارشناسان جمهوری چک

لواء السمیسم وزیر گردشگری عراق دیروز در حاشیه دیدار با محمد شریف ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشورمان گفت: اکنون مرمت طاق کسری را شرکتی متعلق به کشور چک انجام می‌دهد.وی گفت: از ایران دعوت می‌کنیم تا شرکت‌های مرمت آثار تاریخی را به ما معرفی کند.

طاق کسری از آثار دوران ساسانیان است که در جنوب عراق واقع است.

اردوگاه اشرف به مرکز تجاری تبدیل می‌شود

با وجود کارشکنی‌های صد منافق باقی‌‌مانده در اردوگاه اشرف، مقامات محلی الخالص اعلام کردند که به موجب حکم قضایی صادر شده از سوی دادگاه‌های بغداد، این اردوگاه به یک مرکز تجاری و گردشگری تبدیل خواهد شد.

به گزارش فارس و به نقل از پایگاه خبری اشرف‌نیوز، عدی الخدران، فرماندار الخالص، طی یک کنفرانس خبری از برخی فعالیت‌های سیاسی مشکوک عناصر باقی‌مانده در اشرف و مخالفت آنها با فروش دارایی‌های این اردوگاه طبق توافق صورت گرفته با دولت عراق خبر داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها