از زبان نخست‌وزیر عراق مطرح شد:

التماس وارونه واشنگتن برای مذاکره با تهران

سخنگوی وزارت خارجه:

تحولی درباره مذاکره ایران و آمریکا رخ نداده است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیچ تحولی درباره موضوع مذاکره مستقیم ایران و آمریکا رخ نداده است.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۷
تحولی درباره مذاکره ایران و آمریکا رخ نداده است

سیدعباس عراقچی ، درباره اظهارات معاون پیشین وزیر امور خارجه پیشین آمریکا مبنی بر احتمال برگزاری مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا در نیمه دوم سال 2013 خاطرنشان کرد: درباره انجام مذاکره مستقیم هیچ موضوع جدیدی مطرح نشده است، گمانه‌زنی‌هایی که از طرف‌های مختلف یا توسط افراد یا موسسات مطالعاتی مختلف مطرح می‌شود، هیچ مبنای مشخصی ندارد.

وی تاکید کرد: برای تصمیم‌گیری درباره هرگونه مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا منتظر تغییر در رویکردها و رفتارهای طرف آمریکایی هستیم.

عراقچی گفت: درباره انجام مذاکره با آمریکا از سوی دولت جدید هم تصمیمی گرفته نشده است.

معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی این احتمال را مطرح کرد که دیپلمات‌های آمریکایی و ایرانی در نیمه دوم سال 2013 برای اولین بار پس از 34 سال با یکدیگر بر سر میز مذاکرات مستقیم بنشینند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
۰
۰
انشاء الله كه درست میشه و مردم از زیر بار فشار این دلار لعنتی در میان؛شما هم خوشبین باش و دعا كن زودتر رابطه ایران با كل دنیا خوب بشه ؛باعث تاسفه كه به عنوان مثال برنج تولید داخل ما وابسته به قیمت دلار هستش و طی 2 ماه از كیلویی 2 هزارتومان شده كیلویی 8 هزارتومان!!!!!!
علی
Netherlands
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
۰
۰
آمریكا امروز هیچ اعتباری در جهان ندارد و حتی بین متحدین اروپایی خودش اعتبار ندارد و این كشور به حول قوه الهی روزی به سزای عمل خود خواهد رسید .

نیازمندی ها