شبکه‌های مختلف تلویزیون بعد از ماه رمضان پخش 4 سریال‌ جدید را آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۰۸۶۱
بعد از ماه رمضان  چه سریال هایی پخش می شود؟

سریال‌های نوشدار، داوران، پژمان و دروازه بهشت بعد از ماه رمضان به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه و تهران پخش می‌شود. جواد اردکانی، احمد امینی، بیژن میرباقری، سروش صحت و مهدی صباغ‌زاده کارگردانی این سریال‌ها را به‌عهده داشتند. هریک از این سریال‌ها مضامین مختلف اجتماعی را دستمایه تولید قرار داده‌اند تا پاسخگوی سلایق مختلف مخاطبان باشند.

به گزارش جام‌جم، سریال «نوشدارو» به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی بعد از ماه رمضان از شبکه یک پخش می‌شود. در این سریال هدایت هاشمی، اصغر همت، رضا فیاضی، محبوبه بیات، سعید داخ، ساقی عسگری، رز رضوی، سهند جاهد، جعفر نامنی، امیرعلی نقویان، سیدجواد طاهری، شیوا خسرومهر، مهسا روحبخش و... بازی می‌‌کنند.

هدایت هاشمی در سریال نوشدارو نقش جهادگری به نام محمد را بازی می‌کند. محمد که خارج از کشور مشغول به تحصیل در رشته مهندسی بوده است، بعد از پیروزی انقلاب به ایران برمی‌گردد و در زمان جنگ به عنوان یک رزمنده در بخش فنی و مهندسی مشغول به فعالیت می‌شود. هاشمی در این سریال نقش محمد را از بیست‌وسه تا پنجاه‌وچهار سالگی ایفا می‌کند. ساقی عسگری و محبوبه بیات به ترتیب نقش‌ همسر و مادر محمد را بازی می‌کنند. امیرعلی نبویان هم نقش دوست و همرزمش را اجرا می‌کند.

داستان سریال نوشدارو درباره شش مهندس است که زمان جنگ در جبهه با یکدیگر همسنگر بودند و بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می‌شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را شکل می‌دهد. لوکیشن این سریال در تهران، مشهد، قبــرس و استانبول بوده است.

داوران به شبکه 2 می‌آیند

محمدرضا معصوم‌زادگان، مدیر مرکز سیمافیلم در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: سریال داوران که از محصولات سیمافیلم است بعد از ماه رمضان از شبکه دو پخش می‌شود.

سریال داوران را ســـــعید شاهسواری تهیه کرده است. پنج اپیزود این سریال را احمد امینی و دو اپیزود را بیژن میرباقری کارگردانی کرده‌اند. مسعود رایگان، بازیگر ثابت همه این اپیزودهاست.

«پانسمان روح» اولین اپیزود این مجموعه به کارگردانی امینی است. سیامک اطلسی، رابعه مدنی و لیلی فرهادپور بازیگران این اپیزود هستند. داستان اپیزود پانسمان روح به نویسندگی اصغر عبداللهی درباره جلال داوران است که ناخواسته درگیر یک ماجرای طلاق خانوادگی می‌شود.

دومین اپیزود از این سریال با نام «آخرین دیدار» به کارگردانی امینی درباره پرونده پدر و پسری است که به صورت مشترک متهم به قتل دختر نوجوانی هستند. پریوش نظریه، مهرداد ضیائی، مسعود انتظاری، نگار نیکخواه‌آزاد، سینا کرمی، مسعود آگاهی و شهنوش شهباززاده بازیگران این اپیزود هستند.

«جایی همین نزدیکی» نام اپیزود سوم سریال داوران است که احمد امینی آن را کارگردانی کرده است. این اپیزود داستان خانواده داوران است که با پرونده‌ای درگیر می‌شوند که متهم اصلی آن یکی از اعضای خانواده داوران است. فیلمنامه این اپیزود را جمیله دارالشفایی نوشته است. رویا جاویدنیا و بابک بیات، بازیگران مهمان این اپیزود هستند.

چهارمین اپیزود این مجموعه با نام «دورترها» به کارگردانی امینی داستان یک نامادری به نام ثریا با بازی شیوا ابراهیمی است که متهم به قتل ناپسری خود است و نوشین داوران(پریوش نظریه) پرونده او را برعهده می‌گیرد. توفان مهردادیان و مهدی نوری دیگر بازیگران این اپیزود هستند.

پنجمین اپیزود از این سریال با نام «عکس یادگاری» به کارگردانی امینی پرونده جعل سند است و داستان آن درباره یک ملک است که به چند نفر فروخته می‌شود و همین امر مشکلاتی را برای خریداران ایجاد می‌کند. الهام کردا، مسعود سخایی، سپیده خدابنده‌لو، معصومه سروش و پریچهر موسوی به عنوان بازیگر در این اپیزود حضور دارند.

اپیزود ششم این سریال با نام «روز مبادا» به کارگردانی بیژن میرباقری روایتگر مشکلات رفیق دیرینه جلال داوران بوده که جانباز است. مالک سراج و جواد زیتونی بازیگران مهمان این اپیزود هستند.

اپیزود هفتم هم با نام «مخفیانه» به کارگردانی میرباقری داستان مشکلات دو خواهر است. بهارک سالم‌نیا، ترانه کوهستانی و مهدی صدر بازیگرانان مهمان این اپیزود هستند.

پژمان در راه شبکه 3

سریال تلویزیونی پژمان به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش می‌شود. بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، سام درخشانی و پژمان جمشیدی بازیگرانی هستند که صحت نقش‌های اصلی سریال پژمان را به آنها سپرده است. در این سریال پژمان جمشیدی نقش پژمان را برعهده دارد و سام درخشانی نقش مدیربرنامه‌اش را بازی می‌کند.

پیمان و مهراب قاسمخانی فیلمنامه این سریال را نوشته اند و داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند. به همین دلیل بتدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد. در واقع او نمی‌تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می‌کند و نمی‌خواهد قبول کند که آن دوران به پایان رسیده است تا این ‌که پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده‌اش برگردد. حالا پژمان در سی و پنج سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید می‌کند.

در سریال پژمان برای اولین بار شقایق دهقان (همسر مهراب قاسمخانی) و بهاره رهنما (همسر پیمان قاسمخانی) در کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

«دروازه بهشت» به روی تهران باز می‌شود

محمودی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران هم به جام‌جم گفت: بعد از ماه مبارک رمضان سریال تلویزیونی «دروازه بهشت» که در 36 قسمت تولید شده است، روزهای زوج و جمعه‌ها از شبکه تهران پخش می‌شود.

سریال «دروازه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی تولید می شود. در این سریال تلویزیونی اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، مریم امیرجلالی، افشین هاشمی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آروین و کیوان محمودنژاد بازی می‌کنند.

سریال «دروازه بهشت» درباره پسری است که به خواستگاری دختری می‌رود که در دانشکده پزشکی درس می‌خواند. پسر در بخش اداری این دانشکده مشغول است. دختر برای معرفی پسر به خانواده اش می‌گوید او هم دانشجوی پزشکی است و همین باعث به وجود آمدن مسائل مختلفی می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها