پخش محصولات بین‌المللی از تلویزیون اکراین

اکراین در تدارک انجام برخی تغییرات در تلویزیون خود است و شهر کی‌یف این روزها شاهد یک جنب‌و‌جوش تازه در این‌باره است. خبرهایی که از این جمهوری سابق شوروی به گوش می‌رسد، از تغییرات بزرگ و اساسی در تلویزیون آن حکایت دارد. در شرایطی که صنعت تلویزیون اکراین و شبکه‌های مختلف آن تا امروز روی خوش به همکاران بین‌‌المللی خویش نشان نداده بودند، خبر می‌رسد تولید یکسری محصول مشترک بین‌‌المللی در دستور کار برنامه‌سازان تلویزیونی این کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۷۸۹۹۶

این محصولات مشترک اکنون با همکاری هنرمندان تلویزیونی اروپای شرقی، اروپای مرکزی و جمهوری‌‌های استقلال یافته شوروی سابق خواهد‌بود.

اما مسئولان رسمی تلویزیون اکراین گفته‌اند در گام‌‌های بعدی، کشورهای اروپای غربی، استرالیا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی هم به جمع همکاران بین‌‌المللی آن خواهند پیوست. همین مسئولان می‌گویند علت همکاری با هنرمندان روسیه، اروپای شرقی و کشورهای استقلال‌یافته از شوروی سابق این است که هم از نظر فرهنگی و هنری به یکدیگر نزدیک‌تر هستند و هم از نظر فناوری و موقعیت کاری در شرایط برابری قرار دارند.

به نوشته مطبوعات اکراین، مسئولان تلویزیونی این کشور برای یازدهم سپتامبر امسال جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

این جلسه با نام «ملاقات محصولات مشترک» برپا می‌شود و در آن، راه‌های رسیدن به یک همکاری مشترک و وحدت‌نظر برای نوع کار، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. رسانه‌‌های گروهی اکراین می‌نویسند این جلسه درباره فرصت‌های تازه‌ای که تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان داخلی پیدا می‌کنند، به نتایج مشخصی خواهد رسید.

از مدتی پیش، دست‌‌اندرکاران تلویزیونی این کشور درباره امکانات تولید محصولات مشترک با کشورهای دیگر صحبت کردند و از علاقه‌شان برای انجام این کار گفتند. هنرمندان تلویزیونی اکراین می‌گویند باید به جلو حرکت کرد و در مرحله عمل دید که انجام چه کارها و اقداماتی کمک می‌کند تا مجموعه‌ها و برنامه‌های بهتری برای تماشاگران داخلی تهیه و تولید شود. استقبال دست‌اندرکاران تلویزیونی از اقدام جدید مسئولان تلویزیونی بالاست و می‌گویند این کار باید چند سال زودتر انجام می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها