ترفند مرد زن‌نما برای شکار رانندگان خودروهای مدل بالا

مرد تبهکار که با پوشیدن لباس زنانه، رانندگان خودروهای مدل بالا را به دام انداخته و اموالشان را سرقت می‌کرد، پس از دستگیری اعتراف کرد هر شب از شش خودرو سرقت می‌کرده است.
کد خبر: ۵۷۸۴۱۳

به گزارش پایگاه پلیس، ماموران کلانتری 102 پاسداران چندی قبل در جریان سرقت از خودروهای مدل بالا در منطقه شیان و لویزان قرار گرفتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد سارق تبهکار با پوشیدن لباس زنانه، سوار خودروهای مدل بالا می‌شد و در محل خلوت با تهدید رانندگان با چاقو، لوازم داخل خودرو را سرقت و با کمک همدستش فرار می‌کرد.

متهم در برخی سرقت‌ها از راننده می‌خواست برای او آب معدنی بخرد و در این فرصت با سرقت لوازم باارزش داخل خودرو و مدارک راننده، فرار می‌کرد.

ماموران با کمک شاکیان پرونده به چهره‌نگاری از سارق زن‌نما پرداخته و مشخصات او را در اختیار گشتی‌های پلیس قرار دادند. سرانجام ساعت 5 بامداد پانزدهم تیر امسال متهم در حالی که پوشش زنانه داشت، داخل یک خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد.

در بازرسی از داخل خودرو تعدادی مدارک شناسایی و مدارک خودروهای پروتون، کمری و پورشه کشف شد. یک دست کت و شلوار مردانه نیز روی صندلی عقب خودرو قرار داشت که متهم مدعی شد پس از هر سرقت، برای این که شناسایی نشود لباس‌های زنانه را با کت و شلوار عوض می‌کرد.

متهم اعتراف کرد با پرسه‌زنی در خیابان، خودروهای مدل بالا را در محل‌های خلوت شناسایی و از داخل آن سرقت می‌کرده است.

او مدعی شد هر شب از شش خودرو سرقت کرده که تحقیقات از متهم و نیز شناسایی همدست او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها