رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد:

کاهش نیافتن نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه در سال تحصیلی جدید به زودی اعلام می شود قطعا نرخ های موجود کاهش نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۷۹۳۴
کاهش نیافتن نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید

دکتر کیوان مرادیان درباره نرخ تغذیه و اجاره بهای خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: نرخ اجاره بها و تغذیه قطعا کاهش نخواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه‌ها برای اینکه خدمات خوبی در بحث خوابگاه ارایه دهند و یا اینکه در بحث تغذیه کیفیت فعلی را حفظ کنند باید وضعیت فعلی را به عنوان حداقل در نظر گیرند، ولی بحثی که اکنون مطرح است این است که در صورت نیاز به افزایش نرخ اجاره بها و یا تغذیه این افزایش باید به چه شکلی باشد که به دانشجویان فشار نیامده و دانشگاه‌ها هم بتواند خدمات خود را تداوم بخشند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: بنابراین در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها در ارومیه از معاونان دانشجویی خواستیم تا نظرات خود را ارایه دهند.

مرادیان افزود: همچنین فضای دانشگاه و دانشجویی را مورد بررسی قراردادیم، راهکارهایی مانند گسترش رستوران های آزاد که به وسیله آن حق انتخاب دانشجو هم افزایش یابد، همه در مجموعه ای جمع بندی شد که نتیجه نهایی آن به زودی اعلام می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها