در سال تحصیلی 93-92 اعلام شد

دستورالعمل توزیع کتب درسی دانش آموزان استثنایی

دستورالعمل توزیع کتب درسی دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی 93-92 از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام شد.
کد خبر: ۵۷۷۹۳۰
دستورالعمل توزیع کتب درسی دانش آموزان استثنایی

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، براساس این دستورالعمل با توجه به اهمیت توزیع کتب درسی دانش آموزان استثنایی در زمان مناسب و بهره گیری  به موقع  دانش آموزان، ادارات آموزش و پررش استثنایی استان ها موظفند براساس زمان بندی اعلام شده با همراه داشتن آمار تکمیلی برای دریافت کتب درسی به اداره چاپ و انتشارات سازمان مراجعه کنند.

براساس این گزارش، در  این دستور العمل آمده است؛ نظر به اینکه تغییر آمار کتب درخواستی به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد، لازم است، دقت کافی در برآورد و ثبت آمار درخواستی به عمل آید و پس از کسر تعداد کتب موجود، نسبت به تکمیل کاربرگ های درخواستی اقدام شود تا در شروع و طی سال تحصیلی مشکلی در تامین کتب درسی دانش آموزان ایجاد نشود.

این گزارش می افزاید : براین اساس، فهرست عناوین و کد کتاب های گروه دانش آموزان کم توان ذهنی ، گروه حرفه آموزی (دوره اول متوسطه پیش حرفه ای و دوره دوم متوسطه حرفه ای)، کتب درشت خط نیمه بینایان و کتاب های بریل دانش آموزان نابینا جهت اعلام نیاز استان ها در این دستور العمل بطور کامل عنوان شده است.

براین اساس، کتب دانش آموزان  استثنایی در گروه های مختلف معلولیت که از کتاب های دانش آموزان عادی استفاده می کنند و کتب راهنمای معلم عادی شامل تربیت بدنی، هنر و... از طریق سازمان آموزش و پرورش استان ها تامین خواهد شد.

براساس این گزارش، در این دستور العمل، فهرست کتب ویژه معلم و جزوات مکمل مناسب سازی و همچنین، دفاتر گروه های مختلف معلولیت که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی قابل دسترسی و دانلود می باشد، ارایه شده است.

این گزارش حاکیست، قیمت کتب درسی دانش آموزان استثنایی در گروه های مختلف معلولیت همانند قیمت کتب همان پایه در آموزش و پرورش عادی است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها