اختتامیه یازدهمین جشنواره امام رضا (ع) با دعوت از 2 رئیس‌جمهور

دبیر یازدهمین جشنواره امام رضا(ع)، خدمات احمدی‌نژاد برای بهتر برگزار شدن این جشنواره را غیرقابل انکار دانست و گفت: از رئیس دولت دهم و یازدهم دعوت می‌شود که در اختتامیه جشنواره شرکت کنند.
کد خبر: ۵۷۷۶۸۲

به گزارش مهر، جواد جعفری دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در نشست خبری که صبح دیروز با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) سه هدف عمده را پیگیری می‌کند؛ ترویج فرهنگ رضوی با الهام از علوم، معارف و سیره رضوی، گسترش هرچه بیشتر آثار فرهنگی و هنر مرتبط با فرهنگ رضوی و شناسایی پدیدآورندگان آثار هنری مرتبط با امام هشتم از جمله اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.

او در ادامه افزود: زمان برگزاری این جشنواره دهه کرامت یعنی همزمان با آغاز ماه ذی‌القعده تا یازدهم همین ماه و میلاد امام رضا (ع) است. در میانه این دهه در تاریخ ششم ذی‌القعده تولد حضرت شاهچراغ، برادر امام رضاست که بزرگداشت این حضرت در شیراز برگزار می‌شود. جعفری گفت: افتتاحیه این جشنواره در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه با حضور رئیس‌جمهور منتخب در شب میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها