تیم نوجوانان والیبال ایران در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 29 بر 27 و 25 بر 23 به پیروزی رسید

نوجوانان والیبال ایران در جمع 4 تیم برتر جهان

نوجوانان ملی‌پوش والیبال در رقابت‌های جهانی که در مکزیک در حال برگزاری است با شکست 3 بر یک آرژانتین به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردند؛ تیم نوجوانان والیبال ایران بامداد دیروز به وقت تهران در ست نخست 25 بر 23 مغلوب آرژانتین شد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 29 بر 27 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم برتر مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها معرفی شود.
کد خبر: ۵۷۷۰۲۹

محمدجواد معنوی‌نژاد و جواد حکمتی امتیازآورترین بازیکنان ایران در این بازی بودند که 18 و 17 امتیاز برای تیم ایران به دست آوردند.ملی‌پوشان نوجوان کشورمان بامداد امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف روسیه می‌روند که پیش از این در مرحله مقدماتی یک بار آنها باخته بودند.

ایرج مظفری، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران که تصمیم گرفته بود ارنج تیم را برای این بازی تغییر دهد، درباره با این تغییرات می‌گوید: حدود یک ساعت با کادر فنی تیم، لاهوتی، دامغانی، نوری و دو آنالیزور، طلوع کیان و فتحعلی مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم در پست پاسور از معین معینی استفاده کنم.

این کار باعث شد آنالیز مربی آرژانتین روی تور به هم بخورد و خوشبختانه ریسک ما جواب داد.

در پی درخواست فدراسیون والیبال مبنی بر پرواز اختصاصی ملی‌پوشان از هاوانا به تهران، برای استراحت بیشتر اعضای تیم‌های والیبال، این درخواست مورد قبول واقع نشد و ملی‌پوشان ناگزیر هستند سه‌شنبه شب از هاوانا به مسکو و سپس به تهران پرواز کنند.

این در حالی است که تیم آلمان برای بازی هفته هفتم لیگ جهانی با ایران، زودتر از تیم ملی والیبال به ایران می‌رسد و بیشتر از تیم میزبان برای انجام این مسابقه استراحت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها